14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    alli232343

iOS 7 Beta 2 loopt vast

Hoi OMT,

ik heb iOS 7 Beat 2 en het loopt vaak vast. Het crasht ook vaak. Enige oplossingen? Of moet ik dan helemaal terug naar 6.1.3.

Groetjes, Alwin

Bijdrager
    reven

ja – no shit – dit is een beta…
    opnieuw installeren maakt ios 7 meer stabiel.

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Het is een beta het is nog vrij normaal dat die vastloopt en er zijn dus geen oplossingen voor …
    (geen dev zeker)

Bijdrager
    alli232343

Jawel ik ben een dev. ( Ben zelfs een paar keer op tv gekomen hiermee:) ) Maar ja. Bedankt in iedegeval. Eerst proberen iOS 7 opnieuw te installeren. En anders terug gaan naar 6.1.3

Inactief
    Anoniem

Als jij een dev bent en je hebt iOS7 via de officiele weg gekregen, dan weet je dat dit niet het juiste forum is om dit te vragen.:|

Bijdrager
    Jeroeno

Altijd heerlijk om te zien hoeveel topics er worden aangemaakt met als hoofdgedachte iOS 7.

Als je geen dev. bent downloadt hem dan gewoon niet, en in een beta zit nou eenmaal fouten!

Zelf heb ik ook mijn lesje geleerd, teruggegaan naar iOS 6.1.3, reservekopie kan ook weg geflikkert worden want ios 6 ondersteund geen ios 7 backup

Bijdrager
    deSpaanseRente

restoren

Bijdrager
    flyerking

Sluit je iDevice aan op je Mac of PC
    • Houd de Home en aan- uitknop 10 seconden ingedrukt
    • Laat vervolgens de aan- uitknop los en alleen de homeknop ingedrukt

iTunes zal hierna je iDevice detecteren in ‘herstel-modus’, hierdoor wordt het mogelijk je iDevice te herstellen naar iOS 6.1.4 (6.1.3).

• Klik vervolgens op herstel terwijl je de option(alt) ⌥-toets indrukt
    • Selecteer het zojuist gedownloade iOS 6 ipsw bestand
    • Klik op ‘Open’ en bevestig door op ‘Herstel’ te klikken

Het iDevice zal worden hersteld en iOS 6.1.4 zal opnieuw worden geïnstalleerd, het is hierna mogelijk opnieuw een back-up terug te plaatsen. Let op, je kan alleen een iOS 6 back-up terug plaatsen.

Bijdrager
    alli232343

Dat wist ik al. Maar toch bedankt:)

Bijdrager
    cids

Het is toch de bedoeling van het testen van de Beta om dit soort problemen te constateren en vervolgens te melden aan Apple? Dat zou je als developer (zeker als je op TV bent geweest…) toch moeten weten, waarom hier dan posten?

Bijdrager
    GeertGB

Of je zet iOS 7 Beta 3 erop. Is al enkele dagen uit. En veel stabieler.

Bijdrager
    alli232343

Ja heb ik er al op gezet. Hij is iets stabieler. Maar nog steeds onstabiel. Maar ja, het is ook een Beta

Inactief
    Anoniem

Heb je je problemen nu al doorgegeven aan Apple? Beetje klagen hier heeft echt geen zin, en zolang Apple niet op de hoogte is, valt er voor hun ook weinig aan te doen om verbeteringen door te voeren.

Bijdrager
    jackybe67

Gisteren mijn iPhone 4 volledig hersteld en beta3 er terug opgezet. Werkt nu toch een stuk stabieler.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.