9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Lars1986

IOS 7 account terug op IOS6

Ok het is een vraag tegen beterweten in maar ik stel hem toch. Ik heb in mijn nieuwsgierigheid mijn telefoon omgezet naar IOS7 nu had ik van te voren een reserven copy op mijn pc gezet met mijn IOS6 instellingen en account maar deze is overgezet door de IOS7 na het update. Heel irritant. Nu wil ik eigenlijk terug naar IO6 omdat ik het maar niets vind deze nieuwe IOS althans op dit moment niet.. hij is te langzaam en er zitten nog te veel fouten in.. Wat te verwachten is bij een Beta. Maar ik vroeg me dus af of het mogelijk is mijn instellingen of in iedergeval mijn whatsapp’s, foto’s, smsjes etc. terug te zetten op mijn tel met IOS6? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bijdrager
    Targaryen

Nee, dat is niet mogelijk. Als je geen reservekopie hebt van iOS 6 omdat die is overschreven door een reservekopie van iOS 7 ben je alles kwijt. Je kunt bij mijn weten geen reservekopie van iOS 7 gebruiken voor iOS 6. Nogal wiedes natuurlijk.

Bijdrager
    Jeroeno

Jij bent echt omin dom dat je iOS 7 beta doet. Je bent dus geen developper dus je moet er met je tengels van af blijven. Zal je dit de volgende keer niet meer doen?

Bijdrager
    Targaryen

Zo’n reactie hoeft toch niet, Jeroen? Ik denk dat Lars zijn lesje wel geleerd heeft. Ik zou in jouw plaats wat voorzichtiger zijn in mijn woordkeuze want je komt ook niet bepaald snugger over door al die spelfouten.

Bijdrager
    youp.c

of gewoon de volgende keer eerst een reservekopie maken en die lokaal op een veilige plek opslaan (externe schijf, netwerkschijf/NAS, of gewoon een random mapje op je hdd). Want een extra back-up kan nooit kwaad…

Bijdrager
    Jeroeno

Mijn wel gemeende excuses.

Bijdrager
    Lars1986

Ok allereerst allemaal bedankt voor jullie reacties. Het is dus inderdaad zoals ik al dacht. Jammer maar helaas. Ik had al zo’n vermoeden. Wat betreft je reactie en je excuses Jeroeno bedankt in beide gevallen!;) Ik denk dat ik hem dan maar terug zet naar een half jaar geleden dan heb ik in iedergeval IOS6 terug want 7 is echt een ramp.

Inactief
    Anoniem

iOS7 is een beta, jij vindt het een ramp.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.