20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    koen

iOS 7.1 beta 3 minder plat?

Volgens dit artikel http://usblog.isobar.com/2014/01/06/apple-dials-back-flat-obsession-in-ios-7-1/ heeft Apple geluisterd naar de gebruikers, en is het uiterlijk van de volgende versie van iOS op een aantal gebieden aangepast en minder plat.

Bijdrager
    Shmoo

Apple die luistert naar feedback en hoe wij het willen?

Das volgens mij hetzelfde als nieuwe iMacs voor 399,- kopen!

Bijdrager
    nicj56

Zie geen verschi:

Bijdrager
    SunKeeper

Who cares. Ik ben er volledig aan gewend en vindt zowel iOS6 & 7 mooi ontworpen.

Het ontwerp straalt klasse uit die aansluit bij het hardwaredesign. Niet om er mee te lopen pronken, maar het geheel ziet er gewoon net wat beter uit dan bijv. Android.

Bijdrager
    GastonM

iOS 7.1 bèta 3 is overigens zojuist uitgekomen voor ontwikkelaars.

Bijdrager
    koen

@nicj56: dat is nog de oude bèta, de vernieuwingen zitten in bèta 3.

Bijdrager
    nicj56

@koen, zal eens kijken he,

Hier de nieuwe beta:

http://www.iphoneclub.nl/306020/apple-stelt-ios-7-1-beta-3-beschikbaar-voor-ontwikkelaars/

Vind um juist platter?

Bijdrager
    koen

Op het moment draai ik geen beta’s op mijn iPhone, dus ik kan het zelf niet vergelijken. Vandaar de link naar de ie website.

Hier nog meer screenshots: http://9to5mac.com/2014/01/07/apple-releases-ios-7-1-beta-3-to-developers/

Bijdrager
    nicj56

Al met al, ziet er niet verkeerd uit, eens afwachten hoe het grote publiek hierop reageerd.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    Shmoo op 07 januari 2014

Apple die luistert naar feedback en hoe wij het willen?

Das volgens mij hetzelfde als nieuwe iMacs voor 399,- kopen!

Nochtans staat Apple ervoor bekend dat ze, tot op zekere hoogte natuurlijk, luisteren naar feedback van klanten (in tegenstelling tot andere grote computerbedrijven).

Bijdrager
    nicj56

Dat van die feedback is gewoon om de WOW factor hoog te houden van Apple, en de producten toch grotendeels aan de wensen te laten voldoen.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Dus als ze niet luisteren naar feedback, dan zijn ze de grote evil multinational, en wanneer ze er wél naar luisteren, dan is het eigenbelang?
    Waarom zo negatief? Vermoeiend hoor.

Bijdrager
    nicj56

Dat zeg ik niet en is ook niet ondertoon…. Maar een beetje bedrijf luistert naar haar klanten…. Vind je zelf van niet dan?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Wat bedoelde je dan?
    Een beetje bedrijf luistert naar zijn klanten en zoals ik al zei doet Apple dat ook (tot op zekere hoogte). Voor een major release van OSX krijgen bijvoorbeeld een aantal klanten (die geen developer zijn) het besturingssysteem al aangeboden om het te testen en om hun mening erover te geven. Achteraf krijgen ze dan de update gratis (sinds 10.9 is updaten gratis natuurlijk, maar daarvoor kreeg je het gratis voor je feedback).
    Ik heb hier zelf ook al meermaals aan deelgenomen (op uitnodiging van Apple) en er wordt wel degelijk naar je feedback geluisterd.

Ook met de feedback die je via hun site kan geven wordt iets gedaan.

Uiteraard kan je niet iedereen tevreden stellen en naar iedereen luisteren. Maar het grote arrogante bedrijf, zoals het vaak afgeschilderd wordt, is het in mijn ogen niet zozeer. Als je het vergelijkt met pakweg Google of Microsoft, dan is Apple toch duidelijk anders op dat gebied.

Maar natuurlijk zijn er mensen die een probleem hebben met hun software (meestal zelf veroorzaakt door te prutsen met MacKeeper of Cleanmymac of door dingen te tweaken) die onmiddellijk beginnen te brullen op het net dat Apple “bugs” niet oplost en dat ze niet willen luisteren. Helaas kan je daar als bedrijf niet veel aan doen.

Maar goed, dit is totaal Off Topic.

Bijdrager
    nicj56

Jep dit klopt… Maar dat was ook deels mijn onder liggende gedacht, maar nu weer on-topic.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Er is in ieder geval nog heel wat werk aan de winkel. Er zitten nog een hoop slordigheden in iOS7 naar mijn mening.
    Maar goed, de snelheid is verbeterd naar het schijnt.
    Die felle groene kleuren van FaceTime en de telefoonApp mochten inderdaad wat minder.
    Je ziet dikwijls dat er (vooral bij thirdparty apps) dat er tekstoverlappingen zijn met de menubalk bovenaan. Ligt dat aan Apple of aan de Developers van de apps? Hopelijk komt er in 7.1 wat verandering in. Het ziet er erg slordig uit en dat ben ik niet gewoon van Apple.

Ergens heb ik de indruk dat die hele UI overhaul veel te snel in elkaar werd gebokst. Ik vind het evengoed wel een fijner OS dan iOS6. Ik heb nooit zo gehouden van die lederen agendaApps, vinylplaten in muziekApps of bandrecorders in PodcastApps. Als ik vinyl wil, dan draai ik wel échte plaatjes ;).

Bijdrager
    nicj56

Zo iOS 7.1 Beta 4 is uitgekomen… Wisten jullie allemaal al, nu wachten tot hij definitief uit komt en dat hopelijk ook een oplossing voor sommige freezes die ik hebt, dat die compleet hangt en ik hem met POWER+HOMEBUTTON moet uitschakelen..

Bijdrager
    koen

Al doorgegeven aan Apple? http://www.apple.com/feedback

Bijdrager
    belfortmac

Ja nicj56, daarom heet het Beta;)

Bijdrager
    nicj56

Niet op een beta op ios 7.0.4

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.