8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

iOS 6 update die niet bestaat?

Ik krijg sinds gisteren steeds een melding dat er een update is voor een App in de App Store binnen iOS 6 maar als ik dan ga kijken is er geen update te vinden.

Tot na een uurtje of twee en dan staat er ineens weer dat 1-tje op de App Store badge maar precies hetzelfde verhaal – niets beschikbaar.

Meer mensen hier last van op iOS 6 ?

Bijdrager
    Targaryen

Misschien een app die minimaal iOS 7 vereist?

Bijdrager
    Shmoo

Dan zou er toch wel iets staan van niet compatible met deze iOS versie zoals je dit ook op de MAS ziet gebeuren ?

Het gekke is ook dat ik maar zeer weinig Apps op deze iPod heb staan als het er 5 zijn is dat veel.

Bijdrager
    tarun

Zelfde probleem. Bij mij staat de teller inmiddels op 4. Ik heb ene iPod Touch 4G en kan dus niet naar iOS7.

Bijdrager
    Shmoo

Zelfde hier maar ik heb ook een iPhone 4 die ik bewust niet op iOS 7 wil hebben en daar komt dit probleem ook voor.

Beide een 1-tje op de App Store badge.

Bijdrager
    bummenawt

Ook hier het zelfde probleem op mijn iPhone 3gs. Vaak staat er een 1-tje op de App Store badge. Na open van de App store (waar niks valt te updaten) verdwijnt het 1-tje.

Het is hier begonnen omstreeks het uitkomen van iOS 7.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik heb dit ook regelmatig gezien in iOS6 (iPhone 5) dat er wel een badge met een getal staat (ook onderin in de App Store) maar dat er ook staat: ”Alle apps zijn up-to-date”.

Komt de laatste weken minder voor, maar nog steeds wel af en toe. Bugje verwacht ik.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb alle Apps nagekeken en bij mij blijkt het Find My iPhone te zijn van Apple zelf.

Deze heeft Apple de min. spec van iOS 7 gegeven terwijl als je op UPDATE drukt dan komt er een pop-up met de vraag of je een oudere versie wilt installeren … Nadat de update klaar is nog steeds hetzelfde probleem.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.