13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Niels

iOS 6 update Apple TV

Hallo,

Is het al bekend wanneer de iOS 6 variant voor de Apple TV wordt gereleased? Ik had eigenlijk verwacht dat dit tegelijkertijd met de release voor iPhone/iPad/iPod zou zijn…

Bijdrager
    Dr. Maddox

Geen idee. Ik hoop snel. Wat mij nu al opvalt is dat AirPlay het niet meer doet op de YouTube app die je in de AppStore moet downloaden. Zwaar klote als je veel gebruik maakt van AppleTV zoals wij hier.

Bijdrager
    EBHasselt

Ik heb het idee dat het niet doen van AirPlay ligt bij de YouTube app.

Bijdrager
    pim939

komt hij ook voor de atv 2?

Bijdrager
    Niels

Ja, er zijn al betas voor verschenen…

Bijdrager
    Jobornan

Bij mij doet airplay via de youtube app het wel gewoon. Wel flauw dat ze iOS 6 voor Apple TV later uitbrengen

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Jobornan op 21 september 2012

Bij mij doet airplay via de youtube app het wel gewoon. Wel flauw dat ze iOS 6 voor Apple TV later uitbrengen

In iOS6?! Welke iPhone gebruik je?

Ik krijg de melding dat AppleTV alleen de audio kan streamen. De youtube website werk overigens wel als videostream op AppleTV

Bijdrager
    Jobornan

Hij doet het inderdaad opeens ook niet meer bleek een foutje te zijn
    Sorry
    Kan je niet synchrone weergave gebruiken, al is dit iets minder mooi?

Bijdrager
    Zeggie

Ik dacht dat ik ergens een setting over het hoofd zag. Geluid werd wel gestreamd naar de Apple TV, maar beeld niet.

Nu maar opgelost door het hele iPhone scherm te mirroren, maar wat een omslachtige methode!

Ben ook wel benieuwd wat ze met de Youtube app op de Apple TV zelf gaan doen. Zouden ze daar met een alternatief komen?

Bijdrager
    JVH1968

Ja minder dit. Heb ook problemen dat ik alleen nog maar geluid heb. Hoe werkt dat mirroren?

Bijdrager
    exilim

Update is vanavond beschikbaar gesteld en te downloaden via je ATV:

Apple Releases 5.1 Update for 2nd and 3rd Generation Apple TV

Er wordt geadviseerd te wachten met updaten als je je ATV hebt gejailbreakt:

Gr.

Bijdrager
    Jobornan

@jvh1968
    Voor een iOS device: dubbelklik op de homeknop, schuif naar rechts, klik op het AirPlay icoontje, klik op je Apple TV en schuif synchroon aan

Bijdrager
    Tykoen

Ty Jobornan! Werkt super! Je hele de hele scherm dus gewoon op de TV! Doet het perfect op de iPhone5. Apple TV heb ik geupdate.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.