20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Macwijk

iOS 6 op de iPhone 4

Hallo allemaal!

Wat zijn de ervaringen met iOS 6 op de iPhone 4? Ik ben bang dat als ik update dat mijn iPhone erg traag wordt.

Heeft iemand al zijn iPhone 4 ge├╝pdatet?

Bijdrager
    SunKeeper

Zeker. Ik ben er heel erg blij mee. Alles reageert sneller, vooral Safari en wisselen tussen internetverbindingen. De Camera-app werkt ook eindelijk weer normaal, want dat was een ramp onder iOS 5.1.1.

Enige kleine nadeeltje is dat de VIP-inbox niet uit Mail gehaald kan worden. Ik gebruik die functie niet.
    Maar ik ben er al aan gewend, zo erg is het ook niet.:smile:

Bijdrager
    lekiam97

Ik heb iOS niet op een iPhone 4, maar op mijn iPod Touch 4G.
    Ik merk wel dat alles iets sneller is, en de laadbalk in Safari beweegt “smoother”, eerst was dat “schokkerig’.
    Ik was van tevoren ook bang dat mijn iPod trager zou worden (zoals bij iOS 5 het geval was), maar dat is dus niet zo.
    Of dit ook bij een iPhone 4 is, weet ik niet.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik gebruik niet de iPhone 4, wel de iPod touch vierde generatie (met dezelfde processor, maar zelfs iets slomer door de minder hoeveelheid RAM geheugen). iOS 6 werkt inderdaad veel sneller dan iOS 5. Hoewel al die me functies verder niet kan boeien, vind ik snelheid wel belangrijk en daarom ben ik blij met de nieuwe software!

Bijdrager
    SunKeeper

Nog vergeten te melden: batterijtijd. Ook die is minstens net zo goed, misschien zelfs wel beter.

Wat vinden anderen?

Bijdrager
    Garbera

iPhone 4 hier absoluut sneller onder iOS6.

Bijdrager
    mattiman

iPhone 4 hier absoluut sneller onder iOS6.

Hier hetzelfde. Alleen de batterijduur, die is bij mij beduidend minder.

Bijdrager
    Yggdrasil

Op mijn 4S merk ik ook verbetering qua batterijduur.

Bijdrager
    GuijVRIENDS

Mijn ervaringen zijn toch anders, mijn iPhone 4 32GB is duidelijk trager geworden en geen aanrader van mijn kant dus (muziek laden duurt stuk langer, safari stuk minder snel, appstore werkt ook niet meer optimaal, over het algemeen is de reactietijd van de telefoon gewoon een stuk trager geworden) ook mis ik een aantal functies die alleen maar beschikbaar zijn vanaf de 4S, jammer dus (panorama, fly-over bij kaarten, etc.)

Bijdrager
    Jeroen

Accuduur is er niet slechter op geworden, echt beter wil ik ook niet zeggen. Kan makkelijk de dag doorkomen, dat wel. Het lijkt wel dat die sneller is geworden.. Ik ben er in ieder geval tevreden mee.
    Gewoon updaten!

Bijdrager
    wmaat

Raar… bij mij duidelijk snellere reactie qua schakelingen ook batterij lijkt zeker niet korter, eerder langer.

Bijdrager
    Wolfii82

Op mijn iPhone 4 werkt alles uitstekend.

Bijdrager
    pim939

ik heb geen iphone 4 maar 4s. ik merk ook dat alles sneller en beter is geworden.

Moderator
    Strifer

Op de iPhone 4 van mij en die van mijn vriendin is de update goed gegaan en merken we vooralsnog geen dingen die slomer gaan. Mijn vriendin merkte wel op dat het opstarten van de iPhone nu sneller is. De rest loopt gewoon lekker vloeiend.

Bijdrager
    McJohn

IOS6 werkt zelfs vlotjes op mijn 3GS,..dus ik zie geen reden wrm het op de 4 niet lekker zou werken?

Bijdrager
    Ganymedus

Het werkt op zich super, al loopt mijn iPhone sinds de update af en toe (red. 1 a 2x per dag) vast als ik in Whatsapp zit..
    Hij reboot dan uit zichzelf en is binnen no-time weer online.
    Ik weet niet of dit toegewezen moet worden aan iOS6 of Whatsapp.

Moderator
    unSOUND

Bedenk ook dat meerdere iOS 6 functies niet werken op een iPhone 4… De upgrade zal je dus minder opleveren dan je wellicht denkt.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dat zal vast wel aan WhatsApp liggen, want ik ben het nog nergens anders tegengekomen.
    De OMT App heeft wel de bug dat als je via een notificatie de App opent, dat de App crasht.

Mijn 3GS loopt verder soepel (zelfs sneller), en de batterijduur is zeker niet slechter geworden.:)

Ook de iPhone 4 van mijn vader doet het perfect.

Bijdrager
    Bengi

Ben blij met iOS 6 op m\’n iPhone 4, echter merk ik wel dat de batterij minder lang meegaat, echter kom ik er nog ruim de dag mee door dus stoor ik me er niet aan. Snelheid is bij mij niet merkbaar veranderd.

Bijdrager
    janmarcelis

Met alle informatie die je bij elkaar leest o.a. over het verdwijnen van Google Maps zodat je ook Street View kwijt bent, en het feit dat You tube is weggepoetst, is het voor mij duidelijk. Voorlopig geen IOS 6. Het lijkt of je alleen maar Facebook gekoppelde zaken erbij hebt gekregen. En Facebook zal snel over zijn hoogtepunt heen zijn. Voor mij was APPLE altijd identiek aan het beste en het meest goed op elkaar afgestemde systeem. Komt de klad er nu in? Vraag me af of dit onder Steve Jobs ook zou zijn gebeurd. Voorlopig ook maat eens geen IPhone 5, mijn 4S doet het prima op 5.1.1

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.