13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iPhilipFisser

iOS 6 functies voor iPod Touch 4th generatie

Ik was razend benieuwd of de functies van de vernieuwde app “Kaarten” met 3d modus en eye bird modus en de panorama functie met camera ook voor de iPod Touch 4th generatie is? Nou las ik vaag dat dat niet kan onderaan op de site van Apple maar ik wil het zeker weten want laten nou net dat de mooiste functies in mijn ogen zijn…
    weet iemand het?

mvg

Philip

Bijdrager
    verwijderd-profiel

1. Flyover and turn-by-turn navigation are available only on iPhone 4S, iPhone 5, iPad 2 or later, and iPod touch (5th generation). Cellular data charges may apply.
    2. Siri is available on iPhone 4S, iPhone 5, iPad (3rd generation), and iPod touch (5th generation) and requires Internet access. Cellular data charges may apply.
    3. FaceTime video calling requires a FaceTime-enabled device for the caller and recipient and a Wi-Fi connection. FaceTime over a cellular network requires iPhone 4S, iPhone 5, or iPad (3rd generation) with cellular data capability. Availability over a cellular network depends on carrier policies; data charges may apply.
    4. Offline Reading List is available on iPhone 4 or later and iPad 2 or later.
    5. Made for iPhone hearing aids require iPhone 4S or iPhone 5.
    6. Panorama is available on iPhone 4S, iPhone 5, and iPod touch (5th generation).
    7. Find My iPhone and Find My Friends enable you to locate iOS devices only when they are on and connected to a registered Wi-Fi network or have an active data plan.

[size=1]Bron onderaan pagina.[/size]

Nee.

Bijdrager
    i_yell0wi7

De nieuwe kaarten in 3D is niet beschikbaar voor de iPod Touch 4g Alleen voor de nieuwe 5G model.
    Panorama is geloof ik alleen beschikbaar bij de iPhone 5 en iPod Touch 5G.
    Het enigste wat nieuw voor je is zijn visuele aanpassingen zoals de Appstore en de muziek app.
    En de Passbook app is ook voor de ipod Touch 4g beschikbaar.

Waarom maakt apple deze niet beschikbaar?
    ik denk wegens tekort aan RAM geheugen en de A4 Processor is iets te langzaam.

Bijdrager
    iPhilipFisser

wat een bagger zooi zeg…

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Graag gedaan hoor!:)

Bijdrager
    iPhilipFisser

Bedankt hoor!:) maar bagger van Apple… dat dwingt je weer iets nieuws te kopen. bah

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Tuurlijk niet, hij werkt ook zonder die functies.
    Mijn iPhone 3GS kan ook lang niet alles, maar het blijft een goede telefoon.

Tja, hij heeft 256MB RAM, logisch dus.

Bijdrager
    i_yell0wi7

Een iPod of iPhone heeft een levensduur van 2 jaar voor nieuwe functie’s
    dan krijg je het effect wat je nu heb met je iPod Touch 4g (die is er al 2 jaar)

Bijdrager
    Afroman
    JeroenJK op 18 september 2012

Tuurlijk niet, hij werkt ook zonder die functies.

Mijn iPhone 3GS kan ook lang niet alles, maar het blijft een goede telefoon.

Tja, hij heeft 256MB RAM, logisch dus.

Tuurlijk wel, dit is keihard een goed businessmodel wat kei en keihard goed werkt. Weet je hoeveel mensen wel niet van de 4/4s overstappen naar de 5? Bizar veel terwijl ze het niet eens per se nodig hebben.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Philip is weer bezig.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@Afroman Jep, dat klopt gelukkig. Daarom gaan mijn aandelen dus ook omhoog.;)

De iPod Touch werkt ook zonder die functies, maar als je ze echt wilt koop je gewoon een nieuwe! De volgende iPhone neem ik ook maar eens, heb ik weer alles.:)

Bijdrager
    100percentme

Ja hoor! Ik heb nu de iPod touch 4g in mijn handen en het werkt prima! Toch ga ik ook maar voor een 5g (niet genoeg geld voor een iPhone :))

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ik ga ook voor de 5G maar dat word nog wel even sparen:P

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.