19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    JaNiintendo

iOS 5 wil niet installeren op iPod Touch 4G

Goedenavond!

Ik zit met het volgende probleem;
    iOS 5 wil niet installeren op de iPod Touch.
    Het gaat als volgt:
    >Back up
    >Extracting software…

En dan krijg ik een error:
    ‘This device is not eligible for the requested build.’

Ik snap niet waarom mijn iPod niet in aanmerking komt.

Ik heb iTunes 10.5
    Draai op Mac OSX 10.7.1

De huidige iOS versie is 4.3.5. (zonder jailbreak; ik had hem eerst gejailbreaked op 4.3.3)

Oplossing

Als je TinyUmbrella gebruikt hebt dan ligt daar je probleem!
    [IMG]http://i.imgur.com/rz6wk.png[/IMG]

Bijdrager
    Robbievz

Och, ik heb precies hetzelfde probleem…

Heb al wat Gegoogled, maar nog niks gevonden, behalve dan de host files veranderen, ofzo..

Bijdrager
    JaNiintendo

Jammer. ik ben ook nog niet veel verder.

Bijdrager
    Robbievz

Ahaaa.

Moet die wel of niet aangevinkt zijn?

Bijdrager
    coppess

sommigen (zoals ik) hebben de host file nog aangepast staan, om de firmware te downgraden bijvoorbeeld.

Bijdrager
    Robbievz
    coppess op 12 oktober 2011

sommigen (zoals ik) hebben de host file nog aangepast staan, om de firmware te downgraden bijvoorbeeld.

Ja klopt, dat heb ik dus ook:eek:

Bijdrager
    coppess

dan moet je finder openen; dan kiezen voor ‘ga’, dan moet je ‘ga naar map’ kiezen.
    Daar toets je /etc/ in. Vervolgens kopieer je het bestandje host naar je bureaublad, je past het aan en je zet het terug.

succes!

Bijdrager
    stel maar

Ik krijg iOS5 niet op mijn iPhone 4 geïnstalleerd.(niet gejailbreakt)
    krijg steeds de foutmelding “An internal error occurred.”
    met een link naar deze website.

Ik heb het al 4 keer geprobeerd.

Bijdrager
    thijsvanzwam

ja precies, die melding heb ik ook!
    tinyumbrella staat uitgevinkt.

op de website waar je komt staat verder geen informatie

Inactief
    Anoniem

Lijkt wel een PC forum hier met al die tweakers en hun probleempjes:evil:

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Stel maar… Exact hetzelfde probleem! Het is de eerste keer dat ik een foutmelding krijg bij het updaten naar een nieuwe iOS…
    .
    Ik heb mijn iPhone dringend nodig dus ik wil zo snel mogelijk terug aan de slag…

Bijdrager
    stel maar

Ik had na de tweede keer al gekeken naar update’s, wat ze zeggen op de website, maar die waren er niet en opnieuw opgestart maar dat hielp niet.

Ik heb nu de machtigingen van mijn Apple-id gecontroleerd en in iTunes store opnieuw ingelogd.
    Ik heb ook meteen maar alle USB-apparaten eruit gehaald enzo, heb de USB-kabel ook maar in mijn iMac gestopt i.p.v. mijn toetsenbord. en ben het nu weer opnieuw aan het proberen.

edit:
    Het werkt nu wel. Ik denk dat de USB-kabel rechtstreeks in de computer de oplossing was.

Bijdrager
    JaNiintendo

Het vinkje moet dus uitgevinkt zijn. En zorg ervoor dat alles up-to-date is.

Bijdrager
    Afroman
    Niiiiiickk op 12 oktober 2011

@ Stel maar… Exact hetzelfde probleem! Het is de eerste keer dat ik een foutmelding krijg bij het updaten naar een nieuwe iOS…

.

Ik heb mijn iPhone dringend nodig dus ik wil zo snel mogelijk terug aan de slag…

Je kan toch gewoon iOS4 blijven gebruiken?

Bijdrager
    Yggdrasil

Nee, dat kan ik niet. Was het maar zo. Hij kan enkel nog hersteld worden blijkbaar. Dit omdat hij iOS 5 aan het installeren was toen de boel ‘uitviel’ zeg maar. Dan wacht ik wel nog een uurtje… Hopelijk is de drukte dan al wat geluwd…

Bijdrager
    dendoor

Heb ook steeds zowel op de iPad als de iPhone de melding “De iPhone kan niet worden hersteld. An internal error occurred”

Nog nergens een oorzaak van gevonden, laat staan een oplossing….

Als iemand een gouden tip heeft laat maar weten !

mvg,
    Den Door.

Bijdrager
    dendoor

A 3200, or “internal error”, message is being given to those attempting to update their devices and many are reporting success after trying the update process 5 or even 10 times.

The long and short of it is that the demand for iOS 5 is off the charts right now, so being patient is your best option. There’s nothing you can do on your end so have a cup of coffee and wait out the rush.

Het zal dan wel aan de servers van Apple liggen, het wordt dus wachten….

Bijdrager
    dendoor

En JA hoor, na een tien pogingen zit er beweging in nu. Hij is aan het herstellen met IOS 5….

Geduld wordt dus beloond !

Bijdrager
    vanhyfte.johnny

Daarnet terug geprobeerd en nu lukte het wel!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.