21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    wdele

iOS 5: verwijdert iOS 5 alles?

Hoi,

Ik ben van plan om iOS 5 te downloaden op mijn iPad 2, maar wordt alles verwijdert als ik iOS 5 installeer?

Alvast bedankt,
    L.

Bijdrager
    rdesign

Eh, nee? Als het goed is heb jij netjes je reservekopie gemaakt op je computer. (Elke keer als je je iPad aan de computer koppelt maakt iTunes automatisch een reservekopie.) Als je iOS5 installeert, kun je aangeven dat hij alles van die reservekopie weer terugzet. Er zal dus niks verwijderd worden. :sarcastic:

Bijdrager
    wdele

Oke, dank je! Dus het terugzetten van de reservekopie gebeurt automatisch?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Zou goed moeten gaan maar!!! reservekopie gemaakt dag ervoor en bij mij is alles weg. moest hem opnieuw instellen.

Bijdrager
    wdele

En bij mij?

Bijdrager
    wdele

Hij is nu een reservekopie aan het maken bij mij…

Bijdrager
    Ravaso

Na het installatieproces vraagt hij of de iPad als een nieuwe iPad moet worden ingesteld of dat je de reserve kopie van itunes moet installeren.
    Hier moet je dus kiezen voor de reservekopie terugzetten.

Bijdrager
    wdele

Oke. Dus alles zou goed moeten lukken met het behouden van alles?

Bijdrager
    appievanr
    Jeroen op 13 oktober 2011

Zou goed moeten gaan maar!!! reservekopie gemaakt dag ervoor en bij mij is alles weg. moest hem opnieuw instellen.

Ja? Omdat je te haastig bent geweest en hem te vroeg van iTunes heb afgetrokken toen je zag dat het synchroniseren compleet was in het startscherm van iOS 5 configuratie. Maar toen? Je had gewoon iets langer moeten wachten en geduld moeten hebben, dan had hij netjes alles terug gezet de Apps en dergelijke.

Geen nood @wdele, gewoon iets meer geduld hebben en iTunes netjes alles laten afwerken. Dan komen deze problemen niet.

Bijdrager
    wdele

Zet hij de apps ook over met alle highscores enz.?

Bijdrager
    wdele

O ja, apps worden overgezet. Maar resultaten van games enz. ook?

@appleievanr Dank je!:)

Bijdrager
    appievanr
    wdele op 13 oktober 2011

Zet hij de apps ook over met alle highscores enz.?

Bij mij wel! Nee echt het komt goed.:thumbsup:

Geduld is een schone zaak.:lol:

Bijdrager
    wdele

@appievanr Yep… Je hebt gelijk. Dank je!

Bijdrager
    wdele

Synchonisatie is voltooid. Nu dus klikken op “Werk bij”?

Bijdrager
    iCreatedTech

Bij een upgrade wordt niets gewist, maar bij een herstel wordt juist alles gewist!
    Dus als je gewoon op “Werk Bij” klikt in iTunes worden alle gegevens behouden.

Bijdrager
    rdesign

Resultaten worden bij de meeste games online opgeslagen met Game Center. Ook daar hoef je dus geen zorgen over te maken. Ik kon net weer vrolijk verder met Fifa 12 waar ik eergisteren gebleven was..;-)

Bijdrager
    wdele

Hij is bezig! Dank je iedereen!:)

Bijdrager
    wdele

Gelukt! Iedereen bedankt!

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    appievanr op 13 oktober 2011
    Jeroen op 13 oktober 2011

Ja? Omdat je te haastig bent geweest en hem te vroeg van iTunes heb afgetrokken toen je zag dat het synchroniseren compleet was in het startscherm van iOS 5 configuratie. Maar toen? Je had gewoon iets langer moeten wachten en geduld moeten hebben, dan had hij netjes alles terug gezet de Apps en dergelijke.

Geen nood @wdele, gewoon iets meer geduld hebben en iTunes netjes alles laten afwerken. Dan komen deze problemen niet.

Jammer dat je zo snel oordeelt… Ik blijf het ook erg vreemd vinden want bij de iphone bleef alles wel staan maar daar wilde ondanks dat nieuwe apss automatisch toevoegen uit stond 106 app ongeveer erop knallen. na die handmatig te hebben verwijderd was het over.

Ik heb alles volgens het boekje gedaan in hoeverre er een boekje voor is, alleen bij mij is het fout gegaan. omdat ik niet weet wat de reden is laat ik alleen horen hoe het bij mij verlopen is. Het terugzetten van de back-up die ik had werkte ook niet. Normaal gesproken bewaard hij bij mij maar 1 back up per device en nu stonden er wel 6. dus ik heb de gene geprobeerd die ik de dag ervoor als laatste gemaakt had.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Heb trouwens vaker gewerkt met updates die wel goed gingen of het installeren van nieuwe devices.

Bijdrager
    Kees

Veel kwam goed over, maar alle mails waren er uit en bij week calendar moest ik eerst via de instellingen de gmail agenda verwijderen en daarna weer aanzetten om deze agenda weer te kunnen zien op mijn iPhone iOS5

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.