18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

IOS 5 update en apps weg

Hoi,

Ik heb de ipad geupdate en al mijn apps zijn weg.
    Nu vroeg de ipad om te sync’en met icloud, maar ik wil dat niet.

Zijn al mijn apps gewoon weg omdat het nu via icloud gaat in plaats van mijn itunes?
    Mag ik niet meer via itunes sync’en ?

bedankt!

Bijdrager
    bassbug

Je hebt alleen de iOS5 geüpdatet.
    Door te syncen worden al je instellingen en Apps op je iPad terug gezet.

Bijdrager
    Horloge

Als het goed is heb je een account aangemaakt in Itunes.
    Rechtsboven kan je inloggen in je account en je aankoopgeschiedenis bekijken.
    Daarin kun je zien wat je ooit hebt aangeschaft en weer downloaden.
    Je gekochte apps. kun je gewoon weer downloaden zonder er weer voor te betalen.

Suc. 6

Bijdrager
    recoiller

In tegenstelling tot eerdere updates is iOS 5 anders. Het systeem gaat niet alleen eerst terug naar fabrieksinstellingen, Apps worden door een nieuw proces terug gezet. Reken er niet op dat het proces binnen een uur rond is. Ik hoor van iPad die wel 4 uur staan te pompen, veel foutmeldingen en bezitters die alles weer opnieuw moeten instellen. Er zitten inderdaad geen kosten aan het terughalen van applicaties maar je bent er wel snel vrij veel tijd aan kwijt..

Bijdrager
    Raddie

En syncen met iCloud is ook helemaal niet nodig, als je dat niet wilt. Gewoon op de “oude” manier aan je Mac hangen (en dan inderdaad even iets anders gaan doen).

Bijdrager
    bassbug

Zowel mijn iPhone 4 als iPad2 duurde het updaten (incl. alles syncen) zo’n 2 uur.
    Alles ging zoals prima.

Bijdrager
    recoiller

Het hele iCloud is voor de meeste mensen helemaal niet duidelijk..

Geblokkeerd
    Anoniem

Nou ik snap het icloud wel maar wil niet dat mijn bestanden ergens anders staan. Daarbij is mijn lijn niet snel genoeg.

afin, ik heb inmiddels weer backup terug gezet, restore. En ik krijg dan deze melding :

Heeft dit er iets mee te maken ?

Bijdrager
    Raddie

Deze melding krijg je normaal alleen als je je iPhone aan een andere computer hangt. Op de een of andere manier denkt die van jou dat nu. Als dit echter de computer is waarmee je wilt syncen en altijd gesynct hebt kan het geen kwaad. Dan wordt alles weer teruggezet. Ik neem aan dat je wel een back-up hebt van alle bestanden?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb de ipad eraan gehangen.
    Itunes maakte een “backup”
    IOS 5 erop gezet
    backup terug gezet
    en toen eraan gehangen weer en krijg ik dit.

Nu moet ik ook zeggen dat ik geen verschil merk met 4.0 en 5.0 (tussendoor niet geupdate)
    En dit is mijn pc ik heb mijn pc ook nogmaals geautariseerd maar dat was al gedaan zei de mac.

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat is dat ongelofelijk WAARDELOOS. Ipad update want de IOS 5 is zo geweldig.
    Merk geen verschil en al mijn apps zijn weg.
    Eerdere aankopen kan je alleen maar bekijken.(daarbij zitten er hoop tussen van de iphone..)

Itunes maakt automatische een backup, kan ik ook downgraden naar 4.nogwat met mijn ipad 2?

Bijdrager
    recoiller

Ik zie de voordelen van iOS 5 voor iPad ook niet zo. Ik stoor me aan de kiosk die je niet in een folder kunt zetten. Voor de iPhone zie ik wel wat voordelen maar voor de iPad lijkt het allemaal wat beperkt.

Geblokkeerd
    Anoniem

En nog erger, al je instellingen van de apps die je had zijn ook weg !
    damn… was je ver in een spel? kan je overnieuw beginnen.
    Gebruikte je ipad voor je werk, kan je overnieuw alles instellen.

Is er echt geen andere manier om dit op te lossen behalve alles handmatig te downloaden?
    Kan ik anders downgreden?

Ik heb op deze pc de ipad altijd al gehad, en geen andere pc gebruikt…
    Hij heeft een backup gemaakt voor de update…

Inactief
    Anoniem

Wat ik weet van vrienden is het boek die ik zelf ook ga kopen eind deze maand als me salaris weer binnen is haha http://u4y.nl/app ..hoeveel spelletjes programma’s kopen we wel niet via onze telefoons.Ik ga ook eigen apps maken er zijn mensen die zzelfs rommel erop zetten helaas kopen we dat bv voor 0.80cent en als we het openen doet ie niets maar ons geld is weg!! ik ga zelf verdienen door makkelijke maar wel handige apps te plaatsen je kan zelfs app plaatsen met teks dus om iets te informeren e.d

kopieer en plak deze link http://u4y.nl/app dit is het boek die ik ga kopen !!!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

SPAMMM!!! :angry:

Bijdrager
    recoiller

Inderdaad SPAM

Bijdrager
    Izieboy

Hel lijkt alsof die tekst is vertaald met Google vertalen! Ik denk ook dat het spam is.

Bijdrager
    verwijderd-profiel
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.