9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Tom Janssen

iOS 5 Syncen loopt vast

Hoi,

Iedere keer als ik probeer te synchroniseren loopt het vast bij stap 7. Het lijkt erop alsof mijn mac de connectie naar de iPod kwijt is. Ik kan namelijk vanaf mijn mac de synchronisatie niet meer annuleren, dit moet ik vanaf mijn iPod doen. Hij blijft zeggen:

“Genius-gegevens met ‘iPod’ synchroniseren (stap 7 van 7)
    Wachten tot onderdelen worden gekopieerd”

Hoe los ik dit op?

iPod touch 4
    iOS 5.0
    Geen jailbreak
    iMac met iTunes 10.5
    Syncen lukt niet via wifi en usb

Inactief
    Anoniem

Al geprobeerd om genius uit te zetten?

Bijdrager
    Tom Janssen

Ok, als ik dat doe, dan hangtie op Illustraties ipv Genius

Bijdrager
    iMarkb

En hoe lang laat je hem dan op dat scherm staan? Ik had namelijk bij mijn iPod Touch 4G ook het idee dat hij vast liep vorige week, maar het volledig installeren van iOS5 duurde bij mij veertien uur. Misschien moet je hem gewoon eens een aantal uren op stap 7 laten staan, of heb je dat al geprobeerd?

Bijdrager
    Erich

Ik heb precies het zelfde probleem

Bijdrager
    iMarkb

En hoe lang heb je gewacht?

Bijdrager
    Erich

Ik wacht nog steeds.. uurtje of 2 nu

Bijdrager
    Erich

Ik ga nu maar eens proberen om m’n iPhone te herstellen naar fabrieksinstellingen.
    Maar als ik dan de reservekopie er terug op zet ben je toch niks verder opgeschoten? dan krijg je toch weer het zelfde probleem ?

Bijdrager
    iMarkb

Ik zou zeggen, laat hem er eens een halve dag aan liggen. Het klinkt raar, maar mijn iPod touch 4G duurde Maar liefst veertien uur! Dus ik denk toch geduld hebben.. Ik werd ook net als jij ongeduldig hoor na een aantal uren, maar laat je pc eventueel gewoon eens s nachts aan staan! En hopelijk krijg je dab wel resultaat. Ik ben niet zo van die reserve-kopieën, mocht er iets verkeerd gaan, dan ben je alles kwijt. Dus ik zou eerst de normale manier proberen. Op mijn iPod stond trouwens 25 GB aan gegevens, mede daarom duurde het zolang denk ik. Succes ermee en be patient!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.