8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Yoeri

iOS 5 sloopt iPhone 4

Hallo,

Ik heb voordat iOS 5 uitkwam, de GM geïnstalleerd (maak je geen zorgen, ontwikkelaar). Nu zit ik met een aantal problemen. Het ergst vind ik dat mijn batterij binnen no-time leeg is. Heeft iemand dit euvel ook? Daarnaast wil mijn WiFi nog wel eens uitvallen.

Ben ik de enige die deze problemen heeft? En kan het komen omdat ik de GM draai? Kan me het niet voorstellen aangezien hij gelijk is aan de versie die woensdag uitkwam. Desnoods moet ik maar downgraden naar 4.3.5, als dat lukt.

Yoeri

Bijdrager
    Nick Nack

Goedemiddag,

Misschien om te beginnen een normale titel verzinnen voor je onderwerp? En je beantwoord je vraag zelf al een beetje. Installeer eens de laatste versie.

Beter nog, zet je iPhone in herstelmodus en update hem naar de nieuwste versie via iTunes. Als ‘ontwikkelaar’ neem ik aan dat je weet hoe je je iPhone in DFU mode plaatst.

Bijdrager
    Yoeri

Uiteraard weet ik hoe je een iPhone in DFU-mode zet en de titel is prima. De laatste versie installeren kan dus niet, aangezien iTunes aangeeft dat ik de nieuwste versie heb.

Bijdrager
    Loek1991

Gewoon je iPhone herstellen, dan heb je automatisch de officiele versie van iOS 5.

Bijdrager
    Nick Nack

Zoals ik al zei, plaats je telefoon in DFU modus en klik op herstel.

Bijdrager
    bitsflew
    Yoeri op 18 oktober 2011

Hallo,

Ik heb voordat iOS 5 uitkwam, de GM geïnstalleerd (maak je geen zorgen, ontwikkelaar). Nu zit ik met een aantal problemen. Het ergst vind ik dat mijn batterij binnen no-time leeg is. Heeft iemand dit euvel ook? Daarnaast wil mijn WiFi nog wel eens uitvallen.

Een netwerk reset (Instellingen->Algemeen->Stel opnieuw in->Herstel netwerkinstellingen) schijnt soms wonderen te doen.

Bijdrager
    Yoeri

Eerst zonder DFU gedaan. Reservekopie is nu bezig met het terugzetten.

Bijdrager
    Oldekamp

iPhone 4 van mijn vader heeft geen enkele problemen, hier heb ik ook de GM versie op geïnstalleerd. Batterij houd het uitstekend vol.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.