8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iOS 5 op iPhone 3GS

Ik kon zo snel niks vinden in de zoek functie, dus vandaar bij deze de vraag.

Ten tijde van iOS 4 was deze beschikbaar op de 3G echter werd de iPhone daardoor extreem langzaam.
    Nu is mijn vraag aan iedereen die er al ervaring mee heeft, hoe draait iOS 5 op een 3GS.
    Merk je veel snelheidsverschil, draait alles nog steeds even soepel als bij iOS 4?

Thnx alvast.

Bijdrager
    Afroman

Waarschijnlijk net zo traag als iOS4 op een 3G. Om je over te laten stappen naar de iPhone 4S.

Bijdrager
    mtooster

Voor zover de zeer korte tijd dat ik het geprobeerd heb op een 3GS iets zegt, draait het best aardig, meer zoals iOS 3 op een 3G. Het verschil tussen een 3GS en een 4 wordt wel iets duidelijker.

Inactief
    Anoniem

Zijn er nog mensen die de GM al gebruiken? of moet ik wachten tot de ervaringen van morgen?

Bijdrager
    cids

iOS 5 draait sneller dan iOS4 op de 3GS is mijn ervaring…

Bijdrager
    deSpaanseRente

De belangrijkste vraag lijkt mij.. werkt het trager dan ios4 op een 3GS?

Inactief
    Anoniem

precies… die vraag is belangrijk, hoe draait de iphone nu in vergelijking met iOS 4

Bijdrager
    MartijnW

Ik heb het sinds gisteren draaien op m’n 3GS en naar mijn idee is hij er niet echt veel trager op geworden. Misschien bij sommige zaken wel sneller dan iOS4. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar 4;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.