20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    flotje1

iOS 5 installeren

Hallo iedereen!
    Morgen komt iOS 5 waarschijnlijk uit.
    Is het verstandig om het meteen de eerste dag te installeren?
    Ben bang dat er anders fouten in zitten…
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    MGP1996

ik denk wel dat het kan. lijkt me niet dat er echt grote fouten in zitten en anders komt er snel genoeg een update.

Bijdrager
    stavos

Als je bang bent dat er fouten inzitten, wacht je rustig op anderen die het wel installeren en hun reactie erover geven. Bevallen die reacties je, dan kan je het zelf ook installeren. Kom je reacties tegen met fouten die je liever niet hebt, dan wacht je op de eerste update.
    Heel simpel eigenlijk. Had je ook vast zelf kunnen bedenken.

Moderator
    unSOUND

Ik zou lekker wachten… E zijn zat mensen met test-telefoons om de bugs te vinden, kijk een daagje de kat uit de boom hoe het is gesteld qua bugs. Valt het mee kun je hem altijd nog installeren…

Bijdrager
    stavos

Ik ben eigenlijk nog geen bericht over een gold-master tegen gekomen.. De laatste beta draait best netjes, dus het zou kunnen dat Apple iOS5 morgen gewoon uitbrengt. Maar het zou mij niets verbazen als het nog een weekje of 2 langer duurt.

Bijdrager

Daar verbaasde ik me ook over, ik verwacht niet dat hij morgen al meteen komt. Geen GM-versie gezien.

Bijdrager
    Matanza

iOS komt morgen samen met iCloud. De laatste beta van 5 werkt al zeer goed. Terwijl je in de vorig versie nog zeer veel bugs zaten. zijn ze in de laatste beta moeilijk te vinden.

Het zou mij ook verbazen als Apple 2 maal een ‘Coming soon’ geeft van iOS 5 en iCloud.

Mvg,

Bijdrager
    stavos

Als iOS 5 morgen nog niet wordt uitgegeven zal er geen “binnenkort” aankondiging komen, maar een concrete datum met de uitleg dat de laatste bugs verwijderd worden en de GM eerst nog uitgegeven wordt. Dat heeft Apple eerder gedaan.
    Persoonlijk denk ik ook dat het zo zal gaan. Morgen de GM en dan ±twee weken later de officiële release voor het grote publiek.

Inactief
    Anoniem

Ik draai zelf nu de iOS 5 beta en die loopt al hartstikke lekker. In de “echte” versie voor de publieke markt zitten eigenlijk nooit fouten.

Bijdrager
    flotje1

Ok, dan download ik hem gewoon de eerste dag:)
    We zullen zien wat apple morgen gaat doen:)

Bijdrager
    rdesign
    JelleRoelofs op 03 oktober 2011

Ik draai zelf nu de iOS 5 beta en die loopt al hartstikke lekker. In de “echte” versie voor de publieke markt zitten eigenlijk nooit fouten.

Jij hebt nog geen Lion, zeker?:)

Inactief
    Anoniem

@rdesign, jawel hoor draai lion vanaf de eerste dag, hoezo?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    rdesign op 03 oktober 2011

Jij hebt nog geen Lion, zeker?:)

Laten we hopen dat iOS5 wat minder buggy is dan 10.7, want ik durf voorlopig mijn leeuw nog niet te installeren. Dit draadje bijvoorbeeld is pure horror.
    On Topic: het feit dat je de vraag stelt, wil zeggen dat je liefst van al geen problemen wil meemaken. Misschien moet je dan maar even de kat uit de boom kijken en een dagje wachten en lezen of er geen extreme bugs inzitten zoals hierboven. Bij 10.7 ben ik blij dat ik er niet meteen voor gegaan ben, maar eerst wat heb gelezen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Er is nog geen GM dus verwacht hem morgen maar niet.

Bijdrager
    Buzz
    MoNdO op 03 oktober 2011

Laten we hopen dat iOS5 wat minder buggy is dan 10.7, want ik durf voorlopig mijn leeuw nog niet te installeren. Dit draadje bijvoorbeeld is pure horror.

Dat draadje is een typisch geval van dat iedereen in de wereld met hardwareproblemen ineens de schuld kan geven aan het nieuwe OS, ook al kwamen dat soort problemen altijd al voor en heeft het nieuwe OS er niks mee te maken.

Bijdrager
    Afroman

Nooit volledig met iOs en OSX gewerkt dus.

Bijdrager
    Richard74
    Afroman op 04 oktober 2011

Nooit volledig met iOs en OSX gewerkt dus.

Waarom die conclusie? Als 1 persoon een probeem heeft, wil dat toch niet zeggen dat iedereen dat maar moet hebben. Dat hoeft niet aan Lion te liggen. Ik heb zelf ook geen enkel probleem ondervonden met de overgang naar Lion.

Bijdrager
    stavos

Alleen als je 100% gebruik maakt van een besturingssysteem kun je met zekerheid zeggen dat er geen fouten inzitten en het OS perfect is. Maar wanneer Apple vervolgens een update uitbrengt, is dat de ultieme bevestiging van imperfectie. Geeft niet, het is een product waar mensen mee werken en dat door mensen gemaakt is. Maar je kunt dus niet zeggen dat er “nooit fouten zitten in een publieksversie”.

Moderator
    Poezenbeest

Ach… als je veel op WhatsApp zit, dan kom je de meest vervelende bug van iOS5 wel tegen… De telefoon moet dan namelijk zowat opnieuw opstarten als je vanuit het berichtencentrum of homescreen naar WA wil… Stront vervelend en niet te achterhalen wanneer het gebeurt… Zit zelfs nog in de laatste beta.

Ik verwacht eigenlijk al snel een GM, vanavond dus, want de laatste beta is alweer wat lang geleden.

Bijdrager
    karelschapie

@Zerk
    Whatsapp is inderdaad voor mij ook de enige bekende bug. het is zo vervelend dat hij respringt als je een berichtje van whatsapp krijgt en je opent hem gelijk. Je moet het met beleid doen: iphone weer locken, dan unlocken en handmatig whatsapp openen. werkt, maar is niet ideaal.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.