29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    LdeV

iOS 5 GM, kun je iOS 5 (officiële versie 12 oktober) daarover installeren?

Hee allemaal,

Ik vroeg me af of je, als je iOS 5 GM op een iDevice hebt staan, de officiële versie van iOS 5 over installeren? Ik kan hier namelijk geen (goed) antwoord op vinden op internet.

Bijdrager
    syltheboy

Ja, je kunt ten alle tijden je firmware herstellen en dan komt hij automatisch op de nieuwste versie die op dat moment bij Apple beschikbaar is.

Bijdrager
    Kaylash

Works like a charm!!

Bijdrager
    LdeV

Okee, bedankt!

Bijdrager
    Jojo890

iOS 5 GM is de officiele uitgave. Alleen als apple nog met een GM 2 komt, maar GM en die dan word vrijgegeven aan iedereen zijn identiek gelijk aan elkaar. Dus je kunt gewoon de GM laten staan, als er een update komt kun je hem gewoon installeren.

Moderator
    unSOUND

De GM en de daadwerkelijke release zijn juist vaak verschillend geweest in het verleden, zowel bij OS X als iOS releases.

Bijdrager
    IBram15

Ik denk gewoon dat je via je iDevice kunt updaten. Geen PC voor nodig.

Bijdrager
    iMacPatje

waar kan ik die IOS 5.0 GM ergens downloaden

Bijdrager
    LdeV
    iMacPatje op 08 oktober 2011

waar kan ik die IOS 5.0 GM ergens downloaden

Google is your friend.

Bijdrager
    rdesign

En ik ook.:)

[mod name=unSOUND url=/profiel/unsound]Dat doen we dus niet openlijk op het forum he…[/mod]

Bijdrager
    Ricardo95

Hebben jullie daar ook last van? bij mij is mijn (iPhone 3GS) veel sneller leeg met ios 5 GM er op?

Bijdrager
    LdeV
    Ricardo95 op 08 oktober 2011

Hebben jullie daar ook last van? bij mij is mijn (iPhone 3GS) veel sneller leeg met ios 5 GM er op?

Ik heb juist het idee dat mijn iPad 2 langer meegaat, en hij is veel sneller dan op iOS 4.3.5…

Bijdrager
    Sc-cal

Bij mijn 3gs gaat de batterij juist langer mee..

Bijdrager
    rdesign

Sorry, unSOUND. Mocht iemand een linkje naar iOS5 willen hebben, even een PM.;-) Batterij gaat véél langer mee!:D

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb ook iOS 5 GM en ben er blij mee.
    Moet toegeven dat ik notificatie center echt super chil vind.
    Zonder dat mis je toch echt iets het is bizar handig.
    Daarnaast zijn de andere nieuwe features niet zo boeiend behalve position;fixed.
    Lang geleden in de tijd van iOS 2 was dat al nodig.
    .Verder is het nog maar 4 dagen wachten dus om de GM nu nog te gaan installeren…
    Cumlaude geslacht is iOS 5 zeker niet er kan nog veel meer bij
    Onderandere widgets.
    Maar overall ben ik best tevreden.

Bijdrager
    stavos

Er zitten al widgets in iOS5. Maar ik hoop (nog steeds) dat er niet teveel nieuwe widgets toegevoegd worden. Less=more.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja dat zijn nou net widgets die er niet toe doen.

Bijdrager
    stavos

Ik ben zeker wel tevreden over de Weer widget. En de Aandelen zijn ook vast handig denk ik, zij het niet dat ik helemaal geen aandelen heb.

Bijdrager
    IBram15

Jammer dat er geen widgets zijn voor de iPad. Ik wil wel een “SBSettings” widget!

Geblokkeerd
    Anoniem

Mijn hint is nog niet ontdekt, had dat wel verwacht van iemand.

Bijdrager
    Ricardo95
    Sc-cal op 08 oktober 2011

Bij mijn 3gs gaat de batterij juist langer mee..

Aha, hmmm vreemd bij mij gaat hij juist veel sneller leer, is dus waarschijnlijk een andere oorzaak…..

Bijdrager
    rrkramer

Thanks Usain!

Bijdrager
    iMacPatje

Heb hier IOS5 op men iPhone 4 geïnstalleerd maar hoe krijg ik mijn agenda die op me.com is ingesteld in mijn icloud gezet. Want als ik mijn me.com uitschakel is mijn agenda ook van mijn iphone. Is ook zo met mijn bladwijzers.

Bijdrager
    rdesign

Ja, dat iCloud loopt nog niet helemaal lekker. Ook geen idee waar die foto’s in mn ‘fotostream’ nou terecht komen?:P

Bijdrager
    IBram15

Heb je de iPhoto Beta wel op je Mac?

Inactief
    Anoniem

UIt de huisregels van ditr forum:

Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

# Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
    # Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
    # Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)

Bijdrager
    LdeV
    koen op 12 oktober 2011

UIt de huisregels van ditr forum:

Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

# Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks

# Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software

# Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)

Je profielfoto zegt genoeg..

Inactief
    Anoniem

Gezien er al een aantal Duitse consumenten in het bezit zijn van de iPhone 4S lijkt het er sterk op dat iOS5 GM de final is. Het is niet voor niets dat Apple eindelijk over is op een delta-update systeem.

Inactief
    Anoniem
    LdeV op 12 oktober 2011

Je profielfoto zegt genoeg..

Wat heeft dat er nu mee te maken?

Kijk, als je zo stoer wilt zijn om beta software te installeren voor deze officieel beschikbaar is, kun je niet hier komen klagen of om hulp vragen wanneer er problemen zijn. Wat begrijp je daar niet aan?

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.