12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    nielzr6

IOS 5 geinstalleerd op iPhone 3G

Bij het wissen van mijn oude iPhone 3G om hem klaar te maken voor verkoop gaf hij aan dat er een nieuwe update klaarstond en ik kon deze gelijk installeren tijdens/ na het wissen van de telefoon. Hij heeft dus IOS 5 op de telefoon gezet, automatisch. Echter blijkt nu tijdens de installatie van mijn telefoon dat dit helemaal niet gaat werken, hij geeft aan:

” Onze excuses, de iPhone die u probeert te verbinden is mogelijk beschadigd en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek apple support: http://www.apple.com/support”

Van beide opties die hij aangeeft word ik niet wijzer. Herstellen vanaf een oude reservekopie lukt ook niet.

Deze iPhone is niet gejailbreakt.

Bijdrager
    sfidanque

Ik had/heb een probleem met mijn iPhone 3Gs (apps sluiten spontaan ook na opnieuw installeren) ik dacht dus laat me mijn iPhone maar herstellen en krijg nu volgende foutmelding…

– Er is een probleem met uw iPhone
    Onze excuses, de iPhone die u probeert te veberbinden is mogelijk beschadigd en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Aplle Support: http://www.apple.com/support. –

Hoe dan?

Ben niet van de jailbrake gebeuren, koop me apps altijd netjes nooit wat “raars” gedownload en nu dit!

Kan iemand mij a.u.b. helpen?

Owja natuurlijk gebeurt zoiets pas als garantie verlopen is.

Bijdrager

Al geprobeerd om je iPhone te herstellen. Dan moet je hem waarschijnlijk handmatig in DFU-mode zetten om vervolgens handmatig de 4.X software te selecteren.

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/basisfuncties/een-hersteloperatie-restore-van-je-iphone-uitvoeren/

Bijdrager
    sfidanque

@ [email protected]: wil niet als een N00b klinken maar de iPhone wordt toch niet “gejailbrake”of dergelijk? Zo niet dan probeer ik het direct.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Bijdrager
    sfidanque

Oké,

eng!

Het werkt gewoon weer :-S heb de iPhone +/- 30min uitgelaten en nu weer aangezet om opnieuw te proberen en het werkt.

Waarschijnlijk storing bij Apple met activatie?

bedankt.

Bijdrager
    Stirf

En wat heeft dit met de vraag van de TS te maken?

Bijdrager
    sfidanque

misschien moet hij ook zijn toestel even uit zetten en 30min uit laten en opnieuw proberen aangezien wij beiden hetzelfde probleem hebben/hadden of lees ik het verkeerd? het is een mogelijke oplossing bij mij werkt het in ieder geval weer.

succes verder.

Bijdrager
    Stirf

Sorry, je hebt gelijk. Ik zat in mijn hoofd met de vraag of IOS 5 wel werkt op een 3G.

Bijdrager
    sfidanque

geen probleem;) top forum trouwens hier men reageert direct (heb ook anders mee gemaakt).

nu verlaat ik dit topic wel:-) nogmaals mijn succes aan de rest met bovenstaande probleem.

Bijdrager
    nielzr6

Ik denk dat er inderdaad een storing was bij apple. Hij doet het gelukkig weer. Bedankt voor de reacties.

Mvg,

Niels

Bijdrager
    jvers

Maar het resultaat is nu dat er iOS5 op de 3g staat?

Bijdrager
    MouseMighty

Dat zou heel sterk zijn want dat kan niet. Misschien met een jailbreak maar ik betwijfel het. iOS 5 draait alleen op iPhone 3GS en hoger, iPod Touch (vanaf generatie 5?), iPad en iPad 2.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.