8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Moderator
    Mac Daddy

iOS 4.3.1 probleempje met photos app.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb een iPhone 4 16 GB met dus iOS 4.3.1.
    De eerste keuze van de lijst staat dus onder het titel balkje en kan je dus niet bij. Ook niet als je met je ene vinger scrollt en de ander probeert te klikken.

Een herstart van de photos app helpt, maar is natuurlijk niet zo handig. Met iOS 4.3 had ik het ook al. Eerder had ik er niet zo vaak last van, maar gisteren dus een paar keer. En nu kijk ik weer, heeft ie weer hetzelfde probleem.

Nog meer mensen die dit herkennen en misschien een oplossing hebben?

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Herstellen misschien, als je hem hebt gejailbreakt kan je ook proberen de app ergens te downloaden en opnieuw te installeren. Maar ik zou maar eerst herstellen….

Bijdrager
    JM-Y

Heb het hier ook meerdere keren voorbij zien komen. Enige oplossing welke ik tot dus ver gevonden heb is inderdaad de app herstarten. iPhone is overigens niet gejailbreakt.

Moderator
    Mac Daddy

Jailbreak zit er niet op.
    Maar als je iOS update doet. Is dat niet gelijk aan een herstelling? Ik had het met 4.3 dus ook al namelijk.

Bijdrager
    deonprins

Had ik gisteren ook!

Gewoon 2 keer op de home knop drukken en dan het icoontje vasthouden tot ie gaat trillen en dan opnieuw de app opstarten heeft bij mij gewerkt en tot nu toe geen problemen weer gehad.

Moderator
    Mac Daddy

Ja. Dat heb ik dus ook al aangegeven. De app pnieuw opstarten helpt, maar ik zal hem vanavond eens herstellen. Kijken of het dan nog terug komt.

Ik ben in ieder geval niet de enige. Wellicht dat Apple het nog oplost.

Bijdrager
    hansiedejong

Hier geen problemen. iPhone 4 iOS 4.3.1. Ik heb dan ook maar 1 ‘mapje’, de standaard Filmrol. Stoppen uit multitasking zou inderdaad een oplossing zijn. Bij elke iOS app is dat. Als je even merkt dat de app ‘raar’ doet (bij mij gebeurt dat eigenlijk nooit), gewoon even sluiten uit multitasking.

Bijdrager
    gerard123

Heb dit ook heel vaak op m’n ipod:| Niet een heel erg groot probleem ofzo maar wel irriterend af en toe:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.