10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Dwee8le

iOS 4.3 en meteen carrier update erbij?

Snotverdikkie :angry:. Net iOS 4.3 geinstalleerd op mijn iPhone 4 uit Engeland en nu is Personal Hotspot verdwenen. Ik heb maar 1x op “ok” gedrukt toen gevraagd werd of ik 4.3 wilde installeren. Is het mogelijk dat de Nederlandse Vodafone carrier instellingen verstopt zitten in die 4.3 versie? En zo ja, waar kan ik een internationale versie vinden?

Bij voorbaat dank!

(edit: gelukkig heb ik nog een timemachine van vandaag om 19:00)

Bijdrager
    billw

ik heb zelf een simlock vrij iphone 4 uit Frankrijk op de T-mobiele net, gaat de personal hotspot bij mij wel werken als ik de provider update niet uitvoer?

thanks.

Bijdrager
    Koetjesreep

Nee, de provider update zit IN 4.3, dus je krijgt hem er niet meer apart bij.

Bijdrager
    KiDo

Xcode, hoe heb je dit nou precies gedaan dan?

Ik heb gister iOS 4.3 geïnstalleerd, vervolgens die carrier update uit mn library verwijderd, en daarna mijn iPhone in DFU mode gezet (hold+home voor 10 seconden, hold los tot iTunes begint te piepen) en op restore gedrukt.

Nu heb ik helemaal geen carrier settings, personal hotspot werkt niet, en als ik op voicemail druk gaat ie vrolijk lopen bellen, dus visual voicemail is ook weg….

Mag dus aannemen dat jij iets anders gedaan hebt of je gewoon botte mazzel hebt gehad?

Of mis ik nog iets essentieels?

Bijdrager
    Xcode

Als jij exact gedaan hebt wat ik gedaan heb (zie bovenstaand bericht), dan is er maar één verschil mogelijk. Ik heb het enkele weken geleden gedaan met iOS 4.2. Het zou kunnen dat Apple er een stokje voor heeft gestoken op een of andere manier, dan is het probleem dus het verschil in software. Wat ze zou kunnen proberen, is dat je een recente back-up terugplaatst (iOS 4.2) en vervolgens de truc opnieuw uitvoert. Wat ik dan niet weet, is welke softwareversie er wordt gedownload wanneer je de restore uitvoert. Dus… op goed geluk nog een keer proberen.

Je mist visual voicemail sowieso als je Personal Hotspot wilt gebruiken, want de instellingen hiervan zijn bij de carrier update ingebakken. Dat is voor mij geen probleem want ik heb geen speciaal iPhone abonnement.

Het verschil zou ook nog kunnen zijn dat mijn toestel simlock-vrij is en die van jou niet (?).

Bijdrager
    jackbos

iPhone 4. T-mobile. Na update naar 4.3 is mijn Visual Voicemail verdwenen. Zodra je voicemail selecteert gaat ie bellen met voicemail.
    Volgens T-Mobile helpdesk is dit een bekend probleem en een gevolg van 4.3. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Bijdrager
    jackbos

Kreeg vandaag een sms van T-Mobile dat mijn klacht inzake de Visual Voicemail afgehandeld was en de VV weer werkte. En dat was ook zo.

Bijdrager
    Jm1996

Gaat het om een iPhone 4?

Bijdrager
    jackbos
    Jm1996 op 21 maart 2011

Gaat het om een iPhone 4?

Ja

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.