10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    odouhaha

Hoe iOS 4.2 beta installeren op iPad?

Hallo,

Kan iemand mij uitleggen hoe ik ios 4.2 op mijn iPad geinstalleerd krijg (de beta)?

Alvast bedankt,

Omar

Bijdrager
    odouhaha

De beta..:)

Bijdrager
    KarelWillem

Nee?

Ben je developer, dan weet je hoe.

Ben je geen developer, dan dien je er gewoon vanaf te blijven.

Bijdrager
    odouhaha

Dat was geen antwoord waar ik op gehoopt had.. ? :s

Bijdrager
    Pieterr

Waar had je dan op gehoopt?

Bijdrager
    Koetjesreep

Een antwoord op de volgende vraag waarschijnlijk, “Kan iemand mij uitleggen hoe ik ios 4.2 op mijn iPad geinstalleerd krijg (de beta)”

Bijdrager
    Hansi2124

Beste odouhaha,

Ik denk dat KarelWillem het juiste antwoord in dit geval heeft gegeven.
    Daarom gaat dit topic ook op slot.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik ben over dit topic nog het e.e.a. aan het nagaan. Tot die tijd gaat dit nog even op slot. Ik kom hier zeker op terug.

Bijdrager
    Hansi2124

Na info te hebben ingewonnen bij mensen die het kunnen weten:
    Deze 4.2 beta kan je alleen in je bezit hebben als je Apple software ontwikkelaar bent. Daarnaast mag je daarover niets publiekelijk beschikbaar stellen over wat dan ook in de openbaarheid.

Op de iPhoneclub staat over 4.2 beta bovendien dit:
    “Update: Tip voor mensen die Error 10 te zien krijgen na het installeren: je moet de nieuwste versie van de SDK installeren. Niet zo vreemd, want deze betaversies is immers bedoeld voor ontwikkelaars (en die hebben de nieuwste SDK toch al nodig).”

Dus de vraag van TS is in strijd met de huisregels van OMT:

Waarmee gerechtvaardigd is dat dit topic een slotje krijgt.

Edit:
    De TS heeft mij laten weten de beta via Apple in zijn bezit gekregen, maar is beginnend hierin. Daarom dacht hij hier verder te komen.
    In een PB heb ik TS een verwijzing gegeven waar hij legaal zijn vragen wél kan stellen en meer info kan krijgen.

Bijdrager
    Pieterr
    Koetjesreep op 25 september 2010

Een antwoord op de volgende vraag waarschijnlijk, “Kan iemand mij uitleggen hoe ik ios 4.2 op mijn iPad geinstalleerd krijg (de beta)”

Het is niet de bedoeling dat er in publieke forums vragen over beta’s gesteld worden. Die voorwaarde heb je als developer geaccepteerd voor het downloaden van de beta. In dit forum kan de TS zijn vragen mbt problemen rondom de beta stellen: http://developer.apple.com/devforums/

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.