30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 51)
  • Q:
    Bijdrager
    heronick

iOS 4.1 te downloaden

mensen ios 4.1 is nu binnen te halen
    hij is er wel
    maar apple is nog bezig met hem overal beschikbaar te maken

Bijdrager
    nebilem

Jep heb het ook gezien.

Bijdrager
    garenor

Maar doet het niet! Geeft wel aan dat er update is, maar als je dat op de knop drukt, gebeurt er niets. Althans, hier niet!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik ga ook even kijken…

Bijdrager
    garenor

Downloading!

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik had al de goldmastereditie binnengehaald. Ik wil nu mijn iPhone herstellen en de officiële versie erop zetten maar de melding verschijnt dat ik niet over de juiste resource beschik. :crazy:

Bijdrager
    Stro

&Downloading (589,9 MB)! Op naar HDR en Game Center, nog 12 minuten geduld… Volgens mij staan de servers op springen!!!

Inactief
    Anoniem

eindelijk:lol:!

Ik heb gm versie ook op staan ,hij is nou aan het downloaden.
    Heb restore gedaan.

Bijdrager
    _appletaart_

hij staat er nu op:eek:

Bijdrager
    Sc-cal

Hij is bezig met de update.. ben benieuwd

Bijdrager
    Yggdrasil

Ziezo, gelukt!:) Nu is hij aan ’t downloaden/herstellen. Terwijl even iets eten. ^^

Bijdrager
    Stro

Done!

Bijdrager
    Jeroen-B

Is deze update ook voor de ipod touch? (de “oude”)

Bijdrager
    rona222

iOS 4.1 is gratis te installeren op de iPhone 4, iPhone 3GS, iPhone 3G en tweede/derde generatie iPhone iPod touch, maar niet alle functies zullen aanwezig zijn. Zo is HDR-fotografie alleen beschikbaar op de iPhone 4. Ook is iOS 4.1 al standaard voorgeïnstalleerd op de pas aangekondigde iPod touch.

Bijdrager
    Chorro

Nou, mijn 3GS is er niet sneller op geworden. Zeker niet trager, maar alles gaat nog steeds met laadtijden en soms zijn de graphics nog steeds schokkerig.

Nee, vieze tegenvaller.

Bijdrager
    Jeroen0704

Ik krijg die melding niet te zien als ik op “zoek naar update” klik. Ik heb namelijk nog beta 3 van ios 4.1 erop staan. Weet er iemand hoe ik aan de uiteindelijk ios 4.1 kom?

Bijdrager
    Stro

Onder de indruk van de HDR functie en als je nog mensen wilt toevoegen in Game Center, “Stro”! Happy updating all.

Bijdrager
    Sc-cal
    Chorro op 08 september 2010

Nou, mijn 3GS is er niet sneller op geworden.

Ik merk toch wel een vlottere werking van men 3GS.

Bijdrager
    heronick

zijn er al games voor game center?

Bijdrager
    Chorro

Het enige wat ik merk, is als mijn WiFi aan staat.

Zodra ik dan na het gebruik weer naar instellingen ga om ‘m uit te zetten, dan moest ik altijd 2 sec wachten totdat ik de ‘schakelaar’ uit kon zetten. Dat kan nu wel direct. Maar voor de rest is het echt precies hetzelfde als vroegâh.

Moderator
    Poezenbeest

Wat waren de nieuwe functies ookalweer?

Bijdrager
    WinterBase

Nou, mijn 3GS is er niet sneller op geworden. Zeker niet trager, maar alles gaat nog steeds met laadtijden en soms zijn de graphics nog steeds schokkerig.
    Nee, vieze tegenvaller.

Jammer. Wou mijn 3GS updaten (nu nog 3.1.3) maar denk dat ik ‘m maar laat zoals ie momenteel is. Even andere reacties afwachten.

Bijdrager
    Yurgen

Voor mijn 3G doet deze update wonderen, de snelheid is weer als vanouds (3.x)

Bijdrager
    Chorro

Kan me goed voorstellen dat het voor 3G gebruikers erg goed is om te updaten, maar mensen zoals Winterbase met een 3GS met nog 3.1.3 zou ik opzich niet aan willen raden om nog te updaten.

Bijdrager
    Devastation

@Yurgen, serieus? zoals 3.0?

Bijdrager
    KR1275

De eerste ervaring is goed! Safari blijft niet steeds hangen of bevroren. Hij voelt ook weer vlotter aan.

Bijdrager
    yesn95

ik kan niet updaten want itunes werkt op een of andere rare manier niet op mijn computer.
    erg irritant

Bijdrager
    bjorngra

Die Proximity sensor werkt nog niet naar behoren. Dit is een groter probleem dan de ontvangst. Het is nog steeds hetzelfde geknipper als ik aan het bellen ben. (iPhone 4)

Bijdrager
    Maced.2

Nee, vieze tegenvaller.

hier nu super hoor…:)

Bijdrager
    iPodzz

Ik kan niet updaten, als ik op update druk krijg ik “Deze versie van de iPod-software (4.0) is de nieuwste versie (4.0).”
    Wat moet ik doen; iPod touch 3G op WIndows XP.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.