5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Moderator
    Adriaan Mol

iOS 4.1 op iPhone heeft mijn 3G-internet gebroken

Beste iedereen,

Ik heb een iPhone 4 met daarop sinds de release van iOS 4.1 geen werkend internet via 3G of Edge. Wifi werkt uiteraard wel nog gewoon. Ik gebruik als operator Vodafone. Uiteraard staan de instellingen correct en ik heb ook prima bereik (zie handleiding Vodafone). Het heeft sterk te maken met de update, want voor de 4.1 update had ik geen problemen.

Ik krijg de melding “Could not activate cellular data network”.
    Iemand enig idee hoe dit probleem te verhelpen is?

Dank je wel,
    Adriaan

Bijdrager
    Trat

Heb je al met vodafone gebeld? Misschien moet je een carrierupdate krijgen van ze (geen officieel iPhone provider)…

Bijdrager
    MichMich

Had ik ook… ik heb zelf handmatig de instellingen er in moeten zetten (APN: live.vodafone.com, user: vodafone, pass: vodafone). En daarna vliegtuigmode aan en uit gezet.

Moderator
    Adriaan Mol

Bedankt voor de tip! Ik heb een zakelijk mobieltje, dus office.vodafone.nl moest ik dan doen (LET OP: dan .nl ipv .com). Maar dat werkte ook niet; maar na een paar keer resetten wel.

Bijdrager
    verschelden

Hier hetzelfde probleem 4.1 op een iPone 4.
    Gisteren de settings opnieuw ingesteld, ging even goed, vandaag weer geen mobiel netwerk.
    Volgens de technische afdeling van Vodafone gaat om een bug in de 4.1 update….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.