11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    snipper

iOS 4.1 geeft eindelijk AVRCP! (skip nummer)

Met iOS 4.1 is er eindelijk ondersteuning voor AVRCP op de iPhone. Dit betekent concreet dat je met de knoppen van je draadloze koptelefoon of headset naar het volgende / vorige nummer kan skippen. Volume harder / zachter, play en pauze kon al maar voor volgende nummer moest je toch nog je iPhone uit je zak halen. Nu dus niet meer:D

Bijdrager
    Trat

Dat wisten we allemaal al een week, maar toch bedankt…

Bijdrager
    snipper

Hm.. ik heb nog de zoekfunctie gebruikt op ‘AVRCP’ maar dan komt er alleen een artikel uit 2009 bovendrijven.

Bijdrager
    Trat

Het zat al in beta 3 van 4.1 maar nu ik zo terugkijk is hier inderdaad geen melden van gemaakt op dit forum (noch op de frontpage van OMT).

Bijdrager
    macpro

En helaas nog steeds niet de mogelijkheid om zaken als A2DP en AVRCP uit te schakelen.
    Leuke functies, maar mij zitten ze behoorlijk in de weg omdat de autoradio standaard overschakelt op A2DP als dat aanwezig is. Maar ik laat de muziek via de kabel lopen en moet dan de hele tijd weer de A2DP verbinding op de radio loskoppelen.
    Gek wordt je ervan.

Jep, beetje off topic, maar ik moest het even kwijt.
    Dank u.

Bijdrager
    prullenbak

In mijn autoradio werkt juist “pauze” niet meer! Tracks skippen heb ik nog niet geprobeerd. Morgen eens kijken.

Bijdrager
    prullenbak

Ah. Ik heb even op “vergeet dit apparaat” gedrukt, IPhone voor de zekerheid gereset en opnieuw gepaird en alles werkt! Super. Geen gerommel meer met m’n iphone in de auto om een nummer door te spoelen. Dat mag namelijk officieel toch al niet:)

Bijdrager
    madcat

Werkt de AVRCP met de parrot 9200 bij jullie?
    bij mij werkt enkel en alleen nog maar de pause/play functionaliteit, net zoals met 4.0.

Bijdrager
    prullenbak

Hmm..ik heb geen parrot, maar een sony radio met bluetooth ingebouwd.

Heb je m opnieuw gepaird?

Bijdrager
    madcat

ja wel vanaf de iPhone, maar heb het niet verwijderd vanaf de parrot.
    is dat ook nodig?

Bijdrager
    prullenbak

O, dat weet ik niet. Maar dat is t proberen waard, toch?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.