30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    Elrithranduil

iOs 4.0.2 te downloaden!

Hij is te downloaden zag ik net op twitter:
    http://ios.e-lite.org/

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik ga meteen even kijken…

Bijdrager
    stavos

iTunes geeft het ook al aan:

Bijdrager
    jasper050

Gedownload binnen 60 sec. 378 MB. iPhone 3GS

Bijdrager
    Elrithranduil

De update is hier al up and running!
    Vooral de PDF exploit is opgelost. Dus je kunt nu niet meer via http://www.jailbreak.me je iPhone jailbreaken ;).

Bijdrager
    stavos

328.4 MB hier voor een iPod Touch 2G

Moderator
    Rivanov

Zometeen m’n iPhone 4 maar ’s updaten..

Bijdrager
    Livebox

Ik houdt het voorlopig wel even bij mijn 3.1.2. Deze voldoet nog prima aan mijn wensen (wel met jailbreak en nodige aanpassingen)

Bijdrager
    BasiX

Ook aan het downloaden: 579,3 MB voor de iPhone 4.

Bijdrager
    garenor

iPad 3.2.2 is ook aan het downloaden..

Bijdrager
    stavos

Dat is wel heel bijzonder. Die stond namelijk niet vermeld in het lijstje van devices waar de update voor bedoeld was….

Bijdrager
    garenor

Hij is toch echt aan het updaten;)

Bijdrager
    stavos

Je zou een primeur te pakken hebben..

Bijdrager
    BasiX

@stavos Die staat niet in het lijstje omdat dat de 4.0.2 update is, en niet de 3.2.2. De iPad heeft nog geen iOS 4.0. De beveiligingspatch van vandaag is wel degelijk beschikbaar voor de iPad.

http://www.engadget.com/2010/08/11/apple-releases-ios-4-0-2-for-iphone-and-3-2-2-for-ipad-fixes-pd/

Bijdrager
    stavos

Ah, op die fiets. Die info miste ik even. :innocent:
    Ik vond het al vreemd, een iOS 4.x update op een iPad..

Bijdrager
    Afroman

305 voor de 3G. Zondag maar eens de 4 bestellen. Kan niet wachten yeaaahhh!

Moderator
    Rivanov
    stavos op 11 augustus 2010

Je zou een primeur te pakken hebben..

iPad heeft update naar 3.2.2
    Zelfde reden als de 4.0.2 update voor iOS4

Bijdrager
    KarelWillem

Mooi hoor. Maar ik ben al beveiligd.
    Dus ik sla fijn een paar rondjes updates over.
    Als er zich weer wat ècht nieuws aandient, doe ik wel weer mee.

Bijdrager
    @RoRoNL

Even zijdelings;

Heb (ook) een iPod Touch met versie 3.1.3 draaien.

Daar is zo lijkt het nog geen update voor beschikbaar, maar als het o.a. is om het PDF-lek te dichten, verwacht ik ik hier een patch voor, of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    Afroman

Ik merk echt helemaal niks.

Bijdrager
    KarelWillem

Wat wil je merken dan?

Moderator
    Rivanov
    Afroman op 11 augustus 2010

Ik merk echt helemaal niks.

Joh.. Gek he..:wink:

Bijdrager
    Afroman

Een kleine speedbumpje misschien?

Bijdrager
    Trat

Dat is echt zo naïef dat het bijna niet leuk meer is. Dus door het dichten van beveiligingslekken zou je iPhone een speedbump moeten krijgen (WTF dat ook mag betekenen)?

Bijdrager
    Afroman

Euh, whut? iOS4 op een 3G is erg traag. Het openen van een smsje duurt soms wel een halve minuut. Ik kan niet wachten op mijn iPhone 4.

En daarnaast heb ik niet gezegd dat het dichten van lekken gelijk staat aan een speedbump.

Bijdrager
    Trat

“Whut?” Kun je ook ABN’en aub? Je redenatie is nog steeds zo krom als een hoepel: wat heeft de traagheid van iOS 4 op een 3G er nou opeens mee te maken? En in 4.02 zitten alleen de pdf fixes (t.o.v. 4.0.1). Tenzij je onder een steen hebt geleefd de afgelopen twee weken: daar was het Apple om te doen om deze update eruit te krijgen (iets met jailbreakme.com enzo). Dus, ja, ze zegt wél dat een speedbump in de lijn der verwachting ligt bij jou…

Bijdrager
    Afroman

Sorry mate, neem de chill-pil of zo. Mij is alles duidelijk gemaakt.

Bijdrager
    Trat

Ik ben super chill, dus ik weet niet wat je met die pil bedoeld. Wel blij dat je iets geleerd hebt.

Bijdrager
    Elrithranduil

Ik denk dat Afroman stiekem hoopte op een ingeslopen verbetering voor de iPhone 3G omdat daar nogal wat klachten over zijn.
    Zou best iets voor Apple zijn om het er een beetje geruisloos in te verwerken maar denk dat de 3G bezitters moeten wachten op de 4.1 release.

Bijdrager
    tvdb314

Heb hem toch even niet geupdate, met mijn jailbrakeje heb ik nu iets als sbsettings waardoor ik met een veeg alle 3G en data uit kan zetten en het geheugen kan leegmaken. Ook de manier waarop blue tooth verstopt zit vind ik lastig in een niet gejailbrakete iPhone. Ik zet nu aan wat ik nodig heb en kill de recidente multitaskers. Daarnaast heb ik ambities als developer. En dan is het prettig een iPhone te hebben waar ik op kan testen. Al met al sla ik de update dus over tenzij iemand me kan overtuigen:) Illegale apps er op zetten doe ik gewoon niet, heb daar geen jail voor nodig. Ik steel ook geen spullen van mijn buren;)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.