15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    barrel57

ios 4 voor ipod touch 2de generatie

Hoe krijg ik ios 4 op mijn ipod touch (model A 1288) 2de generatie? Via Itunes>update zoeken, lukt het niet. Itunes geeft dan aan dat mijn ipod up-to-date is. Softwareversie 4.0 is geïnstalleerd. B.v.d. Frans

Bijdrager
    iDephazer

ehmm…..software versie 4.0 = IOS4

Bijdrager
    xionix

dus je hebt IOS4 al zo te lezen aan je eigen post?

Bijdrager
    barrel57

Ok das duidelijk…….(schaamrood) maar eh moet ik iets aan mij instellingen veranderen om de nieuwe functies te activeren?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Alle nieuwe functies worden meteen geactiveerd. Zoals afspeellijsten maken in de iPod app.
    Alleen sommige dingen (wallpaper en multitasking bijvoorbeeld) werken niet op de G2 iPod touch.

Bijdrager
    wjend

Nee, als het goed is niet. Ik heb ook iOS 4 op mijn iPod touch 2e generatie. En het werkte meteen. Probeer een een foldertje te maken, want dat is eigenlijk de enige grote nieuwe feature die werkt op de 2e generatie. Kijk voor een handleiding.

EDIT: Waffle was mij “48 seconden” voor.

Bijdrager
    iDephazer

Wallpaper, Multitasken is alleen voor iPhone 3GS en iPhone 4 en kun je dus niet gebruiken tenzij je hem jailbreakt. IOS4 ziet er voor jou hetzelfde uit als daarvoor. Wel kun je folders (mappen) maken.

Bijdrager
    wjend

@iDephazer, en de genoemde functies zijn ook mogelijk op de iPod touch 3e generatie (32 en 64 GB modellen), omdat de 8 GB niet vernieuwd is sinds de 2e generatie.

Bijdrager
    Oppie

Noem me een zeikert… maar ik heb toch moeite met het niet goed schijven van het woord ‘iOS’!
    als ik ios lees, lees ik iets anders, en ook bij IOS.
    Als je interesse heb in het iOS, is het dan zo moeilijk om het even goed te schrijven?!

Bijdrager
    eiko

is ook schitterend

Bijdrager
    Hansi2124
    Oppie op 29 juni 2010

Noem me een zeikert… maar ik heb toch moeite met het niet goed schijven van het woord \’iOS\’!

En ik heb moeite met het niet goed schrijven van het woord “zeikerd”.
    Inkoppertje.
    Grapje hoor;-)

Moderator
    Night

Bron: Wikipedia

Ios (Grieks: ???, lokaal ????, Nios) is een eiland dat behoort tot de Cycladen, een Griekse eilandengroep die zich in de Egeïsche Zee bevindt, ten oosten van de Peloponnesos archipel.
    Ios ligt ten noorden van Santorini en ten zuidwesten van Naxos. In 2005 had het eiland ongeveer 1820 inwoners.
    De hoofdstad, Ios Stad, ligt in het westen van het eiland, aan de kust. De stad zelf heeft een haven, en de Gialos haven ligt ten noordwesten van deze stad.
    Er zijn verscheidene bootverbindingen met dit eiland, o.a. vanuit Piraeus en Santorini. De stranden en baaien van Ios zijn mooi te noemen. Het is een bergachtig eiland met vele kerkjes en kapelletjes. Ios-stad ( Chora ) is de hoofdstad van het eiland en heeft een typisch Cycladische stijl qua schilderachtige straatjes en witte huisjes. Chora is tegen een heuvel opgebouwd en op de top staan twee ruïnes van het middeleeuws kasteel en de Venetiaanse Aghios Nicolaos kapel.

Ook moet iOS ook niet verward worden met

IOS
    Het Cisco Internetwork Operating System of kortweg IOS is het meest gebruikte besturingssysteem voor netwerkapparatuur van Cisco. Dit multitasking besturingssysteem is speciaal geschreven voor Cisco-hardware zoals routers en switches. Het eerste IOS is geschreven door William Yeager.

Vandaar dat de juiste schrijfwijze van belang is. Voor je weet zit je niet meer in Nederland, of heb je het over een héél ander OS.

Bijdrager
    barrel57

Sorry prbleem is opgelost

Bijdrager
    Hansi2124

Hoe dan precies?

Bijdrager
    barrel57

Ik kon o.a. het aanmaken van mappen niet vinden, maar dat is inderdaad een kwestie van “slepen” zoals op Youtube wordt gedemonstreed (zie een van de reacties). Verdere verschillen heb ik nog niet ontdekt

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.