10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Fumbler

iOS 4 Agenda bug lijst weergave

iOS 4 draait prima op mijn 3GS, maar…
    In de ‘Lijst’ weergave van de Agenda App zijn vele activiteiten naar 1 dag eerder verschoven.
    (Dus een afspraak voor zaterdag, staat onder vrijdag in de ‘Lijst’ weergave.)
    In ‘Dag’ – en ‘Maand’ weergave staan ze wel op de juiste dag.
    Ook in het ‘Wijzig’ scherm staat de goede datum.

Syncen met MobileMe en herinstellen hielp niet.

Rara?
    Iemand een idee?

Dank.

Bijdrager
    Jasperduck78

Raar, want bij mij klopt alles wel.

Weet jij hoe je een verjaardag toevoegt trouwens??

Bijdrager
    FloorvN

ik heb ook geen bugs:P
    3GS en alles draait prima !!

Bijdrager
    Star65

Weet jij hoe je een verjaardag toevoegt trouwens??

Veld “verjaardag” toevoegen in adresboek en in agenda een vinkje zetten bij de agenda “verjaardagen”.
    That’s all.

Heb ook geen bugs in agenda van iOS4, behalve dat er 1 afspraak was die er ineens 5 keer in stond.

Geblokkeerd
    Breuf
    Star65 op 24 juni 2010

Heb ook geen bugs in agenda van iOS4, behalve dat er 1 afspraak was die er ineens 5 keer in stond.

Was het een belangrijke afspraak?

Bijdrager
    Star65

:slant:…..was alleen maar notitie dat mijn wederhelft een avondje niet huis is.

Bijdrager
    MCNONAMUS

:crazy: en dat 5x?

Selectieve weergave dus:)

Ik heb het bij verjaardagen, in de agenda op de MBpro staan ze 1x, op de Iphone 2x.
    Leek me logisch te zitten in “alle Agenda’s” maar dat lost niks op.

EDIT: enkele stonden ook in de “verjaardagen” agenda (dus bij de adresgegevens) die ik nooit gebruik en die dus ook niet zichtbaar was.

Bijdrager
    heintjep

Bij mij klopt er van die lijstweergave ook geen biet. Mijn 3G draait nu ook iOS4 en afspraken in de lijstweergave lijken wet at random voor te komen. Dagweergave en maandweergave kloppen wel…. Ik heb ook de indruk als ik de agenda app afsluit en weer open dat enkele fout weergegeven afspraken lijken te verplaatsen naar weer een andere dag!!!!

Verrekte irritant….

Enig idee wat dit kan zijn? (vette bug imo)

Bijdrager
    raimon

Iemand al een oplossing

Bijdrager
    heintjep

Nope. Ik ben terug naar 3.1.3 Whited00r. Nu ook multitasken en folders als in iOS4 maar dan snel. En de kalender is ook weer goed! Ik kijk ’t nog wel ff aan of Apple nog met een serieuze bugfix van iOS4 komt voor de 3G….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.