13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

iOS 13 vragen: app store, app's rangschikken anders?

1. waar staan in de app store nu de updates? Op deze plek zie ik nu Arcade staan onderin

2. hoe kan ik mijn apps’ nu rangschikken? Als je heel lichtjes een app aanraakte kreeg je automatisch een kruisje. Nu krijg je de mogelijkheid: rangschik app’s. Is dit nieuw en kan die andere mogelijkheid niet meer?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door erwin33.
    Bijdrager
    koen

En wat gebeurt er als je op “rangschik app’s” klikt?

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door koen.
    Bijdrager
    penseel

Onder je account. Is geen handige plek om dat te verstoppen. Alle veranderingen is nog geen verbetering.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door penseel.
    Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>penseel op 19 september 2019 om 23:20</p>
    Onder je account. Is geen handige plek om dat te verstoppen. Alle veranderingen is nog geen verbetering.

Ja, heb hem gevonden. Daar bleken ook al wat updates te staan om te installeren kwam ik achter. Niet handig nee.

En waar kan ik de app’s nu rangschikken zoals dat altijd ging, moet je nu eerst de app aanklikken om vervolgens: rangschik app’s aan te klikken?

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>koen op 19 september 2019 om 23:05</p>
    En wat gebeurt er als je op “rangschik app’s” klikt?

Dan krijg ik het wel, maar zoals gezegd dat ging voorheen toch handiger? Lichtjes aanraken en dan krijg je al de kruisjes en de schuddende appjes. Nu niet.

Bijdrager
    penseel

App’s langer vast houden dan komt het kruisje te voorschijn. Is ook niet handig.

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>penseel op 20 september 2019 om 00:20</p>
    App’s langer vast houden dan komt het kruisje te voorschijn. Is ook niet handig.

Dat lukt wel, maar is een beetje buggy want als je het langer ingedrukt houdt krijg je even goed dat popupje en daarna pas de kruisjes.

Bijdrager
    koen

Ja, dat klopt, zo werkt het nu, dit heet Haptic Touch.

Bijdrager
    penseel

En is dat handig?

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>penseel op 20 september 2019 om 09:57</p>
    En is dat handig?

Niet bepaald. Ik vraag me af wat ik sowieso aan deze toevoeging heb. Maar dat vraag ik me van meerdere nieuwe functies af in iOS 13 though…

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>penseel op 20 september 2019 om 10:58</p>
    https://www.hln.be/ihln/waarom-je-best-nog-even-wacht-met-de-ios-13-update-voor-je-iphone~a007cf37/

Tja te laat.

Bijdrager
    erwin33

Heeft iemand een antwoord op deze vraag? Ik kwam ook op dit probleem: https://www.onemorething.nl/community/topic/safari-dempt-stopt-geluid-bij-vergrendeling-scherm-in-ios-13/

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.