6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Chorro

    iOS 13: Ongeldige simkaart

    Goedemorgen,

    Sinds de update naar iOS 13, krijg ik om de 2 uur de melding op m’n iPhone X dat de simkaart ongeldig is. Ik moet dan de netwerkinstellingen resetten en heb dan weer 2 uur bereik.

    Hebben meer mensen hier last van en weet iemand een oplossing? Lijkt mij een eigenaardige bug. Het gaat om een simkaart van KPN.

    Bijdrager
    JoopJoopJoop

    @Chorro,

    Het is geen bug.

    Bijdrager
    polansky

    Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met KPN.
    Bij mij lijkt alles gewoon te werken.

     

    Bijdrager
    Lodewijk_Ramon

    Ik heb ook een iPhone X en KPN-abonnement. Geen probleem met iOS 13.

    Bijdrager
    Chorro

    Inmiddels een nieuwe simkaart gekregen, terwijl ook KPN niet vermoedt dat het daar aan zal liggen. Even kijken hoe lang het nu goed gaat.

    Bijdrager
    TheetjeLauw

    Hi, heeft het probleem zich nogmaals voorgedaan sinds je de nieuwe simkaart hebt, of helemaal geen last ervan gehad? Ik krijg namelijk sinds de update op gezette tijden (af en toe, soms meerdere keren op 1 dag achter elkaar, dan weer een week helemaal geen problemen) ook dezelfde melding waardoor ik m’n iPhone 8 moet herstarten. Ik heb n simkaart van Simyo (waarmee ik ook op het KPN-netwerk zit). Ik zit inmiddels op IOS 13.1.3 en het is begonnen met de overgang van IOS 12 naar 13.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.