5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jochem95

iOS 13 – Bluetooth wachtwoord auto

Hi!

Sinds ik naar iOS 13 heb ge-upgrade moet ik een wachtwoord/pincode invoeren wanneer ik mijn iPhone met bluetooth verbind met mijn auto. Ook als ik mijn telefoon gewoon ontgrendel blijft het staan. Ik heb al 0000 geprobeerd maar dat is het niet. Als ik op vorige druk dan gaat het weg en is mijn iPhone gewoon verbonden. Krijg deze melding ook als ik het met een andere auto probeer. Iemand een idee?

Moderator
    Night

Je kan de opgeslagen bluetooth verbindingen eens verwijderen (Instellingen ⇾ Bluetooth ⇾ Mijn apparaten, druk op blauwe ‘i’-tje en dan op ‘Vergeet dit apparaat’)

Bijdrager
    GoeieDag

iOS 13. Wacht gewoon even op 13.1 over een paar dagen. Lijkt me voor de hand liggen.

Bijdrager
    koen

Heb je net als in het andere topic ook “net geen gewone BT verbinding”? Zoals ik daar ook al schreef, voor mij werkt BT en iOS 13 zonder problemen.

Bijdrager
    Ton

Heb exact het zelfde probleem zowel op mijn IPhone 6S IPhone 8 en IPhone 11 Pro sinds IOS13 helaas geeft de update naar IOS 13.1 ook geen oplossing.

iphone al hersteld via itunes

radio in de auto reder gegeven niets werkt Apple heeft blijkbaar niet goed getest raad iedereen aan om het te melden bij Apple bij genoeg meldingen moeten ze er toch naar gaan kijken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.