27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:

Bijdrager
    ppl69

iOS 11 downgraden

Help,
    Ik heb een IPhone 6s plus, die ik naar de beta 11 had gezet, maar dat liep niet echt lekker. Dus ik mijn iPhone aangesloten op mijn Mac mini, file gedownload, daarna wilde hij niets meer doen. Hij blijft met de melding komen dat die hersteld moet worden, dat doe ik allemaal, met de laatste file die uit is gekomen, maar desondanks blijft die maar het zelfde zeggen. Het is net een loop waar die in terecht is gekomen. Voorheen met andere bèta’s ging het downgraden prima. Maar niet bij iOS 11. Iemand een idee hoe ik het nog voor elkaar kan krijgen?

Peter

Bijdrager
    SunKeeper

Een ontwikkelaar hoort dit toch wel zelf op te kunnen lossen.

Verder nooit beta’s op je gebruiksapparaten zetten.

Bijdrager
    IGBA

Heb je exact deze instructies gevolgd?
    https://support.apple.com/en-us/HT203282

Bijdrager
    ppl69

Misschien niet helemaal, hij blijft in de recovery mode staan.

Moderator
    Raymon Mens

Heb je de file al eens opnieuw gedownload? Ik had dit laatst ook, toen bleek de IPSW-file gewoon corrupt…

Bijdrager
    wouter57
    IGBA op 28 juni 2017

Heb je exact deze instructies gevolgd? https://support.apple.com/en-us/HT203282%5B/quote%5D

Deze dus….

https://support.apple.com/nl-nl/HT201263

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  Raymon Mens.

Bijdrager
    koen

De link van @igba lijkt me meer toepasselijk.

Bijdrager
    ppl69

alle stappen opnieuw gedaan omdat die op de herstelmodus blijft staan. zie van alles in Itunes, als laatste firmware herstellen, op mijn Iphone het Apple logo met balkje, die stopt halve wegen. Iphone reset en vervolgens gaat die weer direct in de herstel modus, en ben ik weer terug bij af… Iphone kon niet worden bijgewerkt, herstel deze om de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Moderator
    Raymon Mens

Heb je al eens geprobeerd naar de beta van iOS 10.3.3 te herstellen? Weet niet of je developer bent, maar de laatste beta heet “iPhone_5.5_10.3.3_14G5057a_Restore.ipsw” en je kunt de ipsw door een beetje te Google ook makkelijk uit een andere bron downloaden.

Bijdrager
    ppl69

Ik heb het weten op te lossen dankzij het programma Reiboot, en het systeem staat weer helemaal goed terug ?
    Ik ben verder geen developer.
    Mensen desondanks toch dank voor jullie hulp

Groeten,

Peter

Bijdrager
    Imade
    SunKeeper op 28 juni 2017

Een ontwikkelaar hoort dit toch wel zelf op te kunnen lossen.

Verder nooit beta’s op je gebruiksapparaten zetten.

Er is een public beta vrijgegeven, dus je hoeft geen ontwikkelaar te zijn voor iOS11 beta.

Bijdrager
    Joid

Reiboot?

Bedoel je RecBoot toevallig?

Bijdrager
    ChrisMax

Ik heb hetzelfde probleem. Heeft iemand een goed oplossing? Ook zonder programma Reiboot?

Bijdrager
    ppl69

Ik heb reiboot pro hiervoor gebruikt.
    Public beta had ik geprobeerd.

Alleen alles terug op Iphone en iPad maar mijn Iphone 6s plus geeft de resenste versie aan (10.3.2), alleen mijn Ipad geeft versie 10.3.2 aan??

Moderator
    Night

Bijdrager
    ChrisMax

Dank voor reactie! Ik zit nu op 10.3.3 beta volgens mij.. Deze lukt wel in 1 keer downgrade van iOS 11 Public beta. Alleen nu blijft software update aangeven of ik wil updaten naar iOS 11. Kan ik dit verwijderen? Heb beta profile al verwijderd. Ik blijf nu wel op 10.3.3. tot deze officieel uit komt en dan proberen opnieuw te herstellen of wachten tot iOS 11 uit komt officieel en doe ik dan wel upgrade.

Bijdrager
    ppl69

ChrisMax, 10.3.3 op je iPad?

Bijdrager
    ChrisMax

Nee iPhone 7

Bijdrager
    ChrisMax

Tomtom werkt niet op iOS 11 dus ben blij dat ik weer op iOS 10 zit:)

Bijdrager
    Imade
    ChrisMax op 03 juli 2017

Dank voor reactie! Ik zit nu op 10.3.3 beta volgens mij.. Deze lukt wel in 1 keer downgrade van iOS 11 Public beta. Alleen nu blijft software update aangeven of ik wil updaten naar iOS 11. Kan ik dit verwijderen? Heb beta profile al verwijderd. Ik blijf nu wel op 10.3.3. tot deze officieel uit komt en dan proberen opnieuw te herstellen of wachten tot iOS 11 uit komt officieel en doe ik dan wel upgrade.

Vanuit iOS 11 terugkeren naar beta iOS 10.3.3. en dan kan je van daaruit terug keren naar iOS 10.3.2

Geblokkeerd
    Carp
    Imade op 30 juni 2017

Er is een public beta vrijgegeven, dus je hoeft geen ontwikkelaar te zijn voor iOS11 beta.[/quote1

Zelfs dat snapt meneer niet!
    Je zocht problemen en vond ze ook, oplossen is natuurlijk niet voor jou weggelegd.

Bijdrager
    Imade
    Carp op 03 juli 2017
    Imade op 30 juni 2017

Er is een public beta vrijgegeven, dus je hoeft geen ontwikkelaar te zijn voor iOS11 beta.[/quote2

Zelfs dat snapt meneer niet!
    Je zocht problemen en vond ze ook, oplossen is natuurlijk niet voor jou weggelegd.

Ho even… ik wist zelf de oplossing ook niet.
    De oplossing is blijkbaar eerst naar iOS 10.3.3. gaan en van daaruit naar iOS 10.3.2 gaan.

Geblokkeerd
    Carp

Duh, daarom zeg ik ook dat je er niets van snapt.
    Alle tips om geen beta te laden zijn genegeerd.

Bijdrager
    ChrisMax

Haha ik zit weer op 10.3.2 dus geen probleem:) Werkt allemaal weer prima en back up doet wonderen. Alleen beta profiel verwijderd en toch blijft hij zeggen dat hij kan updaten naar iOS 11.. Meer mensen last van?

Bijdrager
    Imade
    ChrisMax op 03 juli 2017

Haha ik zit weer op 10.3.2 dus geen probleem:) Werkt allemaal weer prima en back up doet wonderen. Alleen beta profiel verwijderd en toch blijft hij zeggen dat hij kan updaten naar iOS 11.. Meer mensen last van?

Al het toestel echt uit en weer aan gezet.

Bijdrager
    Imade
    Carp op 03 juli 2017

Duh, daarom zeg ik ook dat je er niets van snapt.
    Alle tips om geen beta te laden zijn genegeerd.

Iedereen kan een publieke beta draaien, ik draai op mijn dagelijkse toestellen gewoon iOS 11 beta (de publieke beta) omdat ik een testbeestje ben.

Bijdrager
    ChrisMax

Al het toestel echt uit en weer aan gezet.[/quote]

Ja maar nog geen resultaat haha.

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.