23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Wimusia

IOS 11, doen of wachten

Staan we allemaal te trappelen morgen, of wachten we op 11.0.1?

Bijdrager
    Bugsy

Ik trappel niet, maar gebruik de beta nu al een tijd op de iPad. Bevalt uitstekend, dus ik ga niet wachten.

Bijdrager
    Wimusia

Ik heb een iPad Air 2, jij ook?

Bijdrager
    Furbz

Eigenlijk allebei!
    Ik wil het heel graag, maar wacht tot de eerste bugfixes zijn geweest.
    Mijn SE accu zuipt nu al als een malle, terwijl deze pas een jaar oud is.
    Op de iPad durf ik het wel te wagen.

Geldt trouwens ook voor MacOS:
    Wel op de MBP maar niet op mijn werkmachine. Daar wacht ik tot .2 of .3

Bijdrager
    Wimusia

Mijn SE is heeeeel.zuinig met de accu nu met 10.3.3. Geldt ook voor iPad Air 2. Bijna 11 uur gebruik.

Inactief
    Anoniem

We staan niet te trappelen, maar we wachten ook niet op 11.0.1.

Bijdrager
    pruus

Gewoon doen. IOS 11 biedt veel voordelen, ook qua beveiliging. En ik denk dat de optimalisaties, battery etc, nog beter kunnen. Maar het werkt gewoon lekker, vloeiend en goed. Daarvoor leg ik de devices nu gewoon wat eerder aan een lader, ook tussendoor.

Bijdrager
    Wimusia

10.3.3 werkt ook prima. Maar ik snap het wel. Ik sneed me bij 10.0 in de vingers, moest terug, had uiteraard backups, maar verloor toch data.

Bijdrager
    Q-collective

Ik wacht ook nog even op 11.0.1of 11.0.2. Uiteraard maak ik backups;)

Bijdrager
    CitizenFour

Morgen? De release date is 19 september.

Bijdrager
    Wimusia

Inderdaad 19 september as., Dus dinsdag.

Bijdrager
    Shmoo

Mijn iPhone 5c kan niet upgraden naar iOS 11 dus blijft mijn iPad en Apple Watch ook fijn op de huidige versies draaien totdat ik een nieuwe iPhone/telefoon koop.

MacOS zal precies hetzelfde zijn. Ik wacht sowieso tot volgend jaar met upgraden want ik ga natuurlijk niet mijzelf in de voeten schieten zodat ineens Foto’s of iets anders niet meer sync via iCloud alleen omdat iPhone op een lagere versie draait dan de rest. Die onzin hebben we allemaal al eens meegemaakt bij Apple dus blijven we gewoon op het huidige systeem dat functioneert.

Bijdrager
    lammertdejong

Gisteren update gedaan naar gm 11. iPhone 7. Werkt zonder problemen.

Bijdrager
    Bart119

ik wacht toch ook minstens een weekje af. 10.3 doet het nu nog prima

Bijdrager
    Jasperduck78

Ik draai al tijden op de laatste beta’s van IOS 11. Werkt allemaal prima, dus dan zal de uiteindelijke versie ook wel stabiel draaien. Batterij is zoals we gewend zijn van Apple sowieso waardeloos..:-P

Bijdrager
    Multimediaknaller
    Jasperduck78 op 14 september 2017

Batterij is zoals we gewend zijn van Apple sowieso waardeloos..:-P

Vertel:)

Bijdrager
    SvS

Hier geen problemen met de accu’s van Apple apparaten, dus ik deel je ervaring niet @JasperDuck

Bijdrager
    Wimusia

De accu van mijn SE gaat meer dan 11 uur mee en de iPad Air 2 met 10.3.3 ook minstens 11 uur. Dus wat slechte accu! Batterijen moet je ook niet gebruiken;-)

Bijdrager
    Q-collective

Jasperduck78 komt nog van de Nokia 3310, die drie maanden meeging op een charge, dus tja;)

Bijdrager
    corvankruchten

HEb enkele weken geleden de toen geldige beta op mijn 6S gezet. Bleek de bluettoth niet goed te werken met de carkit in mijn auto (verbinding viel constant weg). Bij het weer terug gaan naar IOS10.3 ‘brickte’ mijn iPhone. Met geen mogelijkheid uit de recoverymodus te krijgen. Uiteindelijk via de garantie een nieuwe 6S gekregen. Mijn oude is naar Apple teruggestuurd.
    Deze week de laatste beta weer geprobeerd (weet niet zeker of dat de GM-versie was): weer Bluetooth problemen met carkit. Terug naar ios10.3 en de carkit doet het weer…..

Dus twee verschillende iphones op ios 11 werkten niet met de Bluetooth in mijn auto. Ios10.3 wel. Ligt dus volgens mij aan ios11……
    Heb ik overigens ook al meerdere malen aan Apple gemeld.

Ik denk dat ik even de reacties en ervaringen van de definieve versie afwacht voordat ik ios11 weer installeer.

Groet,
    Cor

Inactief
    Anoniem

Lol

Bijdrager
    Odie

Wachten

Moderator
    Poezenbeest

De eerste publieke beta’s waren behoorlijk ruk; Apple Music en de App Store deden het niet op mijn 6. De beta voor de GM bracht eindelijk verlossing. Draai nu de GM op de 7 en loopt als een zonnetje.

Als je wil, ga ervoor, als je niet wil, wacht een week.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.