6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    digilb

iOS 10 op iPad 4 ?

Normaal installeer ik iOS en OS X (MacOS…) updates op de dag van release (geen beta’s). Maar met mijn iPad 4 ben ik hier huiverig voor. Ik vind de performance met iOS 9 “acceptabel” maar ook niet meer dan dat. Ik verwacht eigenlijk dat iOS 10 zwaarder draait, waardoor de gebruikservaring tegenvalt.

Op internet kan ik nog geen ervaringen vinden van de iPad 4 i.c.m. iOS 10.
    Kan iemand op dit forum daar iets zinnigs over zeggen? Vraagt iOS 10 inderdaad meer van de hardware van iOS 9?

Bijdrager
    NoAppleWiz

Ik ben eveneens zeer benieuwd! Om eerlijk te zijn vind ik 9.3.5 op iPad 4 niet geweldig draaien maar er is geen weg terug… Althans niet voor mij.

Bijdrager
    Unlock32

Bij twijfel gewoon…..niet doen? En dan ligt het nog aan van alles en nog wat of het op jou iPad 4 wel lekker zal werken.

Bijdrager
    iMac Lover

Hoi,
    Ik heb een iPad 4 en heb net iOS 10.1 public beta geinstalleerd.
    Dit vergde over de air 1.4 GByte. Ik heb iOS 10 ongeveer drie weken op mijn iPad.
    Ik heb tot op heden weinig problemen mee. Voelt redelijk goed en snel aan.
    Tot nu toe ben ik er tevreden over.

Gr.

Bijdrager
    digilb

Ok, goed om te lezen!
    Zijn er ook nog functionele verbeteringen tov iOS 9? Of werken alle leuke dingen alleen op nieuwere hardware?

Bijdrager
    iMac Lover

Veel leuke dingen werken niet meer op de ipad4
    Maar je kunt je hard ophalen met iMessages waar je gebruik kunt maken van apps speciaal ontwikkeld voor iMessage
    YouTube video’s, die in massages werken.
    De splitscreen, die al een jaar op je mac werkt, werkt niet op de iPad 4, dus alleen op de iPad air 2 enz
    Veel Apple ipad apps, die je niet gebruikt kun je nu verwijderen, en indien nodig weer gratis downloaden in de app store

Gr

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.