7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jebman

iOS 10 ondersteund native union kabel niet?

Paar dagen geleden upgrade naar ios10 gedaan. Werd gek van dat gedram om te updaten. Wat een flauwekul update en lelijke layout met mappen, muziek etc.

Heb nu paar keer melding dat mijn native union kabel (jaar geleden gekocht in apple store) niet wordt ondersteund en laden stopt. Nooit eerder gehad. Kabel is fysiek verder prima. Lader is ook gewoon apple.

Kan mij aansluiten bij de groep die batterij issue heeft. Haalde normaal gesproken einde van de dag net wel net niet. Nu zelfde alleen wel na al een keer extra laden midden op de dag… Ja, ik heb alle tips al uitgevoerd om batterij verbruik te reduceren met updaten apps en achtergrond activiteit en berichtencentrum etc aan te passen.

Laden lijkt wel wat sneller te gaan dan eerst.

Bijdrager
    KarelWillem

Het zal niet de eerste keer zijn dat na een update een categorie kabels stopt met werken.

Apple flikte dat zelfs met eigen-merk-kabels en adapters.

Bijdrager
    jebman

lekker dan, kan je dan een vervangend exemplaar krijgen? Worden nog steeds verkocht.

Bijdrager
    KarelWillem

Als je bij de Apple Store in de buurt bent, kun je aantonen dat die kabel niet meer werkt.
    En kunnen ze daar direct zien of dat bij al die kabels zo is, of dat jouw exemplaar gewoon dood is.

Bijdrager
    jebman

kabel geeft melding soms, niet altijd. En helaas geen apple store in de buurt. Ga niet 1,5h reizen voor een kabeltje…

Bijdrager
    Unlock32

Oké, je wilt dus alleen maar even je ei kwijt?

Bijdrager
    jebman

eigenlijk wilde ik weten of dit een bekend issue is met deze kabel.
    En hoopte dat iemand zou zeggen dat er meteen door apple ene nieuwe kabel wordt opgestuurd of ik ergens een update voor de driver van mijn kabel kan downloaden:nerd:
    En baal(n) een beetje dat ik een iOS heb draaien die mij door dagelijks drammen is opgedrongen en nu daarbij opeens een corrupte apple certified kabel bij het gekregen.:(

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  jebman.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.