One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » iOS 10 @ iPhone 5

iOS 10 @ iPhone 5

Profielfoto van whaha

whaha op 19 juni 2017 #

Mijn schoonzus heeft een jaar geleden mijn oude iPhone 5 gehad toen ik overstapte op de iPhone SE. Ik heb haar toen gezegd dat ze beter op iOS 9 kon blijven, omdat iOS 10 waarschijnlijk vrij zwaar zou zijn voor haar toestel, omdat ik wist dat iOS 10 het laatste OS zou zijn voor dat toestel. Zijn er inmiddels mensen met ervaringen met iOS 10 op een iPhone 5? Heeft het voor mijn schoonzus nog zin om over te stappen op 10 of kan ze beter op 9 blijven zitten voor de snelheid?
Klopt het dat je niet meer kunt updaten naar 10 als 11 er is?

Alvast bedankt voor alle adviezen.

Profielfoto van NielsDam

NielsDam op 19 juni 2017 #

Qua snelheid is er niet echt een verschil, updaten kan met een toestel altijd tot de laatst ondersteunde versie. Als er iOS11 straks is moet je dus gewoon nog kunnen updaten.

Profielfoto van Afroman

Afroman op 19 juni 2017 #

De iPhone 5 krijgt geen iOS11, want het is een 32bit toestel.

Profielfoto van TheBigZ

TheBigZ op 19 juni 2017 #

@afroman: Dat bedoelt Niels ook: je kunt straks nog steeds updaten naar iOS 10 op je iPhone 5.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 19 juni 2017 #

Ik heb ook een iPhone 5 met iOS 10.3. Werkt gewoon prima. Ik merk geen enkel verschil in snelheid t.o.v. iOS 9.x.
En inderdaad: iOS10 zal de laatste update zijn die beschikbaar is voor de iPhone 5. Daarom zal deze laatste 32-bits versie van iOS waarschijnlijk langer beschikbaar blijven als voorgaande iOS versies.

Over dit topic

Gestart op 19 juni 2017 door whaha

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?