10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Grupello

IOS 10 iMessage

Op mijn iPhone 6plus kan ik in berichten teksten invoeren die er reeds in staan, zoals bv “ik dank aan je”
    Op de pas aangekochte iPhone 6SE van mijn echtgenote staan die er niet.
    Hoe zou dat komen ?
    Secundo : kan het zijn dat er bij gebruik van die geschreven teksten kosten worden aangerekend ?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Grupello.

Bijdrager
    jeroengreitemann

Je verhaal is wat onduidelijk maar ik denk dat je de woordsuggesties bedoelt?

Die worden naar verloop van tijd gepersonaliseerd, dus aangepast op individueel gebruik. Je vrouw zal andere woorden gebruiken dan jij in je berichten, dus die suggesties zullen dan weer anders zijn.

En nee voor woordsuggesties hoef je niets extra te betalen, is gewoon een manier van sneller berichten schrijven.

Bijdrager
    GoeieDag

iPhone 6SE?

Bijdrager
    Grupello

iPhone 6SE?

iPhone SE 64GB (kleur Rose Gold)

Die 6 mag er niet bijstaan… sorry

Bijdrager
    Grupello

Je verhaal is wat onduidelijk maar ik denk dat je de woordsuggesties bedoelt?

Die worden naar verloop van tijd gepersonaliseerd, dus aangepast op individueel gebruik. Je vrouw zal andere woorden gebruiken dan jij in je berichten, dus die suggesties zullen dan weer anders zijn.

En nee voor woordsuggesties hoef je niets extra te betalen, is gewoon een manier van sneller berichten schrijven.

Het gaat niet over “woordsuggesties”, maar echt handgeschreven teksten zoals bijvoorbeeld “ik denk aan je”.

Bijdrager
    Grupello

Voorbeeld dat ik op het internet vond, de teksten staan op ook mijn iPhone 6 plus, maar in het Nederlands :

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Grupello.

Bijdrager
    stoondje

Rotatie lock uit en dan iPhone schuin houden

Bijdrager
    Grupello
    stoondje op 18 september 2016

Rotatie lock uit en dan iPhone schuin houden

Gaat ook niet, ik leg mijn iPhone 6plus waterpas op mijn bureau en het gaat…
    Bij SE nog niet…
    Bizarre toestand !

Bijdrager
    GoeieDag

Moet je niet ‘Verminder beweging’ (Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid) daarvoor UIT hebben?

Moderator
    Night

en iMessage moet aan staan bij Berichten en de ontvanger moet ook iMessage hebben… ‘tig eisen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.