5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

IOS 10 en Itunes 11.4 geen Sync

Ja ja, ik weet het Itunes 11.4 is al wat oud, maar helaas de hoogste versie voor snow leopard 10.6.8.
    Hoop dus ook dat snel een nieuwe Mac Book Pro uitkomt want mijn Mac Book 1,1 A1181 is nu wel echt aan vervanging toe.
    Maar nu ffies mijn probleem. Zonder problemen heb ik mijn Ipad geupdate naar versie 10.0.0.1 alleen nu krijg ik een foutmelding dat mijn Itunes (11.4) niet kan verbinden met mijn Ipad. Ook krijg ik nu de vraag of ik de computer wil vertrouwen op mijn Ipad. Ook al accepteer ik dit, Itunes verbindt niet met de Ipad. Nu ben ik bang dat mijn Itunes te oud is voor IOS 10. Kan iemand dit bevestigen, of heeft er ook iemand deze zelfde configuratie wel werkend (IOS 10 met Itunes 11.4)

MVG,
    Stef

Moderator
    Night

Helaas; iOS10 is niet compatible met iTunes 11 (of omgekeerd). Je zult hiervoor versie 12.5.1 moeten hebben.

iTunes 11 is volgens Apple compatible met iOS versie t/m iOS 8, al heb ik verhalen gelezen dat iOS 9 ook werkte. De truc hiervoor wat om de iOS update over the air te updaten (OTA Update) in plaats van via iTunes. Of deze truc nu nog werkt i.c.m. iOS 10 kon ik nergens terugvinden.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  Night.

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Beste Night,
    Over the Air, heb ik ook geprobeerd, maar ziet gewoon in zijn geheel de Ipad niet.
    In iOS 9 werkte zowel bekabeld als via wifi, maar iOS 10 helaas niet meer.
    Nu hopen dat apple snel een skylake versie van de 15 inch macbook pro released, waar van ik zeker de geruchten al 2 jaar volg bij OMT.
    Wordt wel tijd om een macbook van 2006 te vervangen na bijna 11 jaar trouwe dienst. Alleen de hdd vervangen omdat 80 Gb toch echt te klein werd.

Bedankt voor je antwoord,
    Stef

Moderator
    Night

Dat kan ik me voorstellen. Onderhand een dinosaurus geworden, waarop de nieuwste versies van OSX gewoon niet meer kunnen draaien. Met alle compatibiliteitsproblemen van doen.

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Maar weg doen, doe ik zeker niet. Blijft toch leuk de allereerste Macbook. Het is namelijk ook nog de speciale editie die in zwart is uitgevoerd.
    ????

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.