7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    steveb

iOS 10.3 bug lijst

Net als bij iOS 9 werd ook bij iOS 10 de update .3 al lang op voorhand besproken en aangekondigd.
    Maar zoals bij alle andere updates zijn er wat lastige bugs.

Ik zou graag weten welke bugs er zijn zodat iedereen kan uitmaken in hoeverre dit voor hem/haar al dan niet een probleem vormt.

Bijdrager
    pruus

Vooropgesteld is dat elke nieuwe update gevonden bugs opgelost heeft. Of in ieder geval veel. Met het aanpassen en toevoegen komen er ws ook weer bug naar voren. Een wezenlijk onderdeel van de update zijn beveiligingsupdates, waardoor jouw telefoon veiliger wordt. En dat zijn twee redenen om te updaten. Wil je zekerheid, dat krijg je dan helaas nooit. Zet dan geen b├Ęta’s op jouw toestel. Ga voor de offici├źle releases. Ik zeg DOEN. Apple heeft zo’n grote gebruikersgroep dat ze bugs wel snel moeten oplossen. Uiteraard moet je als gebruiker wel bugs rapporteren.

Geblokkeerd
    Anoniem
    pruus op 05 april 2017

Apple heeft zo’n grote gebruikersgroep dat ze bugs wel snel moeten oplossen.

Apple is alles behalve snel:oops:

Bijdrager
    koen

@steveb: welke bugs ben je zelf al tegengekomen?

Bijdrager
    steveb

Ik heb 10.3 nog niet geïnstalleerd.

Bijdrager
    GoeieDag

Nou, dat wordt een lange lijst.

Bijdrager
    steveb

@koen
    met vorige updates zijn er problemen genoeg geweest om mijn hoede te zijn.

nu in 10.x heb ik nog niet veel ervaringen met bugs. eerder gewoon tekortkomingen.
    bijvoorbeeld heel veel details in “contacten”. waar door de app eigenlijk helemaal niet smartphone waardig is.

zoals.
    het toevoegen van info
    contact a
    – is mijn moeder
    – is getrouwd met contact b
    – woont op adres …x…
    – heeft een zoon contact c
    – heeft een dochter contact d
    – ice

ik open contact b. niets ingevuld bij relaties adres, kinderen, ….

als dit af is kan het ook handig zijn binnen andere apps.
    bijvoorbeeld healtch. om een medische stamboom op te bouwen. wanneer de andere contacten dit met u willen delen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.