9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    iMac Lover

iOS 10.0.1 beschikbaar

Hoi

Apple heeft iOS 10.0.1 beschikbaar gesteld. Download +\- 1,3 Gbyte
    Met een vijftien minuten geïnstalleerd op mijn iPad 4. Geen problemen ondervonden

Gr

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  iMac Lover.

Bijdrager
    Shmoo

Beta

Bijdrager
    iMac Lover

@shmoo ik had de beta van iOS 10 public beta 7

De download van vanavond was de final release. Ik denk, dat Apple gefaseerd iOS 10 uitrolt.
    En dat de beta testers en public testers voorrang hebben met de uitrol van iOS 10

Dus ik hoor bij de eerste groep, die de final release heb kunnen downloaden en kunne installeren

Gr.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

De ‘echte’ final release komt pas op de 13e uit. Ik denk dat je de GM (golden master) binnen hebt gekregen. Weliswaar nog steeds een beta, maar wordt in feite ‘as is’ gereleased als de ‘echte’ niet-beta iOS 10 over een paar dagen, tenzij er echt een gigantische bug wordt ontdekt. Die versie is doorgaans ook niet te updaten naar de final release, dus je zult tot de eerste update de GM moeten draaien.

Bijdrager
    iMac Lover

@waffle een goeden avond.
    Ik kon de golden master niet terug vinden in de configuratie app.
    Daarom ging ik er vanuit dat dit de final release was

Gr.

Bijdrager
    THX-1138

Geinstalleerd. Ugly as fuck. Snappyness is weg.

Bijdrager
    jacogrinwis

Hebben jullie ook dat de iPhone in de autolader bijna niet meer oplaad. Ik kan niet TomTom Flitsmeister en muziek luisteren via koptelefoon terwijl hij in de lader zit dan gaat de accu sneller leeg dan hij oplaad. Dit had ik hiervoor niet. Hij laad nu met alleen TomTom en flitsmeister aan 2% per uur. Ik heb hem vanmiddag al een keer opnieuw opgestart wand hiervoor heeft hij in anderhalf uur van 59% naar 60% zitten switchen hij kon niet boven de 60% laden. Na opnieuw opstarten wel ietsje dus tot 62% maar geen 100% wat normaal zo voor elkaar is.

Bijdrager
    jacogrinwis

Heb trouwens 10.0.1 public beta

Bijdrager
    iMac Lover

Ik herken het probleem van het opladen niet bij mijn iPad 4
    Af en toe krijg ik een melding, dat mijn accessoire niet wordt herkend.
    Klopt ik gebruik een oplader en lightning kabel van een ander merk.

Gr.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.