10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    badname

ioquake3 1.34rc1 en ipoker crashen op macbook 10.4.6 ?

well als ik deze draai en 2 a 3 sec ingame zit dan crashen ze :S reboot heeft niks geholpen. Moet ik software updaten of zijn deze niet voor macbook gemaakt ofzo? ik heb de meest goedkope macbook btw.

Bijdrager
    cocoia

Zijn ze universal? Wat info graag – wat is je systeem, etc.

Bijdrager
    Len

De nieuwste SVN build van ioquake3 op hun downloadpagina is universal:
    http://icculus.org/quake3/?page=get

Bijdrager
    badname

umm ja beiden zijn universal, is dit slechter voor macbook dan ofzo

Bijdrager
    Len

Nee, dat is juist prima… Wél vreemd dat ze pas na 3 seconden crashen. Doen andere 3D spellen het wél goed?

Bijdrager
    cocoia

Installeer de Xcode tools van je installatiedisk en doe het volgende:

Na installatie, kun je of in je /Developer/Applications map OpenGL Profiler vinden, of spotlight hem op. Stel daarin de ‘Attach’ optie in (gevraagd bij opstarten eerste keer) start opnieuw op, log in, open de profiler weer, en voeg ioquake3 en het andere spel in. Kijk eens wat wel / niet werkt of gerapporteerd wordt.

Bijdrager
    badname

ehm wolfenstein ET draait echt ruk ik heb ook maar 512mb in mn macbook btw. halo demo is ook onspeelbaar.
    quake3 doet het wel in de menus enzo mar als ik een game join of maak dan crasht ie na 3 sec, maar het lijkt wel aardig te draaien.

]edit]ok zal ik thuis effe proberen

Bijdrager
    badname

dat heb ik gedana maar gaf geen verandering zal zo log wel effe copy paste, maar daarna proberde ik bij system ingame gl extentions uitgezet dunno wat dat is btw en texture op 32bit ipv 16 gezet en nu lijkt ie het wel te doen, al wel laggy…

bij ipoker zegt die launcher application ipoker 4 is missing a main bundle

Bijdrager
    Zorcky

Heb je al eens geprobeerd met de laatste systeem update 10.4.7, ik zie in de kop dat je de 10.4.6 hebt en ik dacht dat bij de laatste een update zat voor Quick Time.

Als je ven Quake 3 de Universele app hebt, ben je zeker dat het de deze is?

Bijdrager
    badname

nee zoals ik zeg heb ik ioquake :O
    ehm enupdatenik heb dingne gehoord dat bij macbook sommige mensen ene luidrichtige fan krijgen dan enzo :O en ik zie neit dat een quicktime update invloed heeft hierop? moet ik de firmware ofzo updaten? ik zal effe die andere quake van jouw probere

umm ja die werkt, toch vind ik het beetje jammer dat macbook nieteens quake aankan met een stabiele fps….

ipoker doet et nog niet plus dat opengl programma hem ook niet openen kan

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.