6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    EwaldK

Iomega Ultramax

Zag ‘m gisteren bij de MediaMarkt voor 399 euro.
    Heeft iemand al ervaringen met deze hard disc?

past mooi bij de G5…

ik heb zelf nu dat andere model dat bij de Macmini past en ben daar eigenlijk wel erg tevreden over.

Bijdrager
    EwaldK

Aangezien ik binnenkort nog wat soft synths ga kopen die nogal wat disk space in beslag nemen, leek me me het wel een perfect apparaat.
    Realiseer me trouwens, dat als ik deze koop de 1 terabyte grens qua opslagruimte ga doorbreken 8)

Bijdrager
    joffrie

ik was van plan om mij binnenkort eens een externe harde schijf aan te schaffen. Deze ziet er in alle al niet slecht uit.
    Maar 400 euro is natuurlijk wel veel geld. Maar het gaat hier natuurlijk wel om 640 Gb, en dat is ook heel veel.

Inactief
    Anoniem

Ik ben sinds vandaag in het bezit van de Iomega UltraMax omdat mijn vorige schijf overleden is. Moet zeggen dat alles lekker draait. De drive matched perfect bij mijn G5 en hij is ook nog is fluisterstil. Ook data overzetten via FireWire 800 gaat als een zonnetje.

Bijdrager
    mac lover

ik heb via vrienden gehoord dat het veel stabieler is dan de ”gewone” externe hdd’tjes. hij is inderdaad ook fluisterstil en draait geweldig. alleen vraag ik me wel af waarom het nou zo’n grote kast moet zijn maar daar zullen ze hun redenen wel voor hebben. overgens heb ik ook erg goede ervaringen met Iomega. geen gedonder of wat en alles gaat zo snel als een straaljager in een duikvlucht

Inactief
    Anoniem

Zijn er inmiddels al mensen die ervaring met deze schijf hebben ?

Juriaan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.