4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bupaul

Iomega fw schijf verdwenen?

Nadat ik eergisteren mijn Iomega externe fw schijf hersteld heb, verschijnt deze sinds vanmorgen niet meer op het bureaublad.
    Bij de schijfhulpprogramma is deze grijs maar bij controle zijn er geen problemen.
    Bij mijn andere schijven staat er ineens een vraagteken in de balk en als ik er op klik staat er “Het onderdeel is onvindbaar”.
    Ik heb gelukkig wel een Back-Up maar weet iemand de oplossing voor het weerlaten zien van de schijf en wat kan ik doen aan het vraagteken

Bijdrager
    Precisieman

Beste Bupaul,

Zo goed als alle fabrikanten van randapparaten kopen hun voedingen lekker goedkoop in China en helaas zijn die dingen niet van al te beste kwaliteit. Ik weet niet of uw externe schijf nog onder de garantie valt, maar ik weet bijna wel zeker dat dit krakkemikkige blokje plastic waarin een beetje trafo het wel spaans benauwd moét krijgen het opgegeven heeft.

Met vriendelijke groet,
    Robbert

Bijdrager
    bupaul

Beste Robbert,

De schijf valt niet meer onder garantie maar ik heb meerdere schijven en heb de voeding al vervangen door een andere en het maakt geen verschil.
    De andere schijf blijft zichtbaar maar de Iomega niet.
    Bovendien zit ik nog met het vraagteken wat bij elke schijf verschijnt.

groet,
    Bupaul

Bijdrager
    bupaul

De schijf heb ik gewist en van de Back up alles teruggezet. blijft echter alleen nog het vraagteken over wat bij elke schijf in de knoppenbalk staat met de mededeling: het onderdeel is onvindbaar.

Weet iemand hoe ik dat weer weg krijg??

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.