4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Inzoomen foto iPod Touch

Als ik foto’s synchroniseer met mij iPod Touch heb ik mooie foto’s die ik kan bekijken. Zodra ik met 2 vingers wil inzoomen kan dat maar voor een klein beetje. Daarna worden de foto’s erg wazig. Ik kan nergens instellingen vinden waardoor ik de instelling kan uitzetten om de originele foto’s om te zetten naar iPod formaat. Iemand een oplossing?

Bijdrager
    Pieterr

Je foto’s worden inderdaad verkleind voordat ze op de iPod touch geplaatst worden. Ik weet niet of/hoe je deze compressie kunt voorkomen.

Een workaround is om je foto’s op je iPod touch te zetten via AirSharing (of een dergelijke App; er zijn er velen ondertussen). Dan heb je wel de complete foto en kun je goed inzoomen (in de AirSharing App, maar niet via de standaard foto viewer).

Inactief
    Anoniem

Over het algemeen is het niet echt nodig om te te vergroten, maar ik heb best veel foto’s van mijn dochter die van veraf zijn genomen maar wel erg leuk zijn om in te zoomen. Kan ze wel via iPhoto bewerken maar kost dan weer aardig wat tijd. Jou tip ga ik zeker opvolgen. Bedankt.

Bijdrager
    MacBoot

dat begreep ik ook al niet
    waarom je in iTunes bijvoorbeeld niet aan kunt geven dat je de foto’s in een hoge resolutie wilt bekijken:?
    terwijl Steve tijdens de introductie van de iPhone wel hoge kwaliteit foto’s laat zien en hier ook op in kan zoomen:roll:

ik heb daarnaast ook nog het probleem dat hij sommige foto’s raar weergeeft op de iPhone
    waar ze in Aperture (de laatste updates) gewoon goed zijn kloppen de verhoudingen niet meer op de iPhone
    dit is maar bij een enkele foto, maar toch erg irritant, want laat dat nou net de foto zijn die je aan iemand anders wou laten zien
    :roll:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.