5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TheLongo

inzomen desktop

Na de laatse update was het mogelijk om met ctrl en het scrollwheel op de muis in te zomen op de desktop. Opeens werkt dat niet meer, ook niet bij mijn collega. Iemand een idee?

The Longo

Bijdrager
    iGeysir

het inzoomen werkt bij mij nog prima. over welke update heb je het? 10.4.8?

Bijdrager
    TheLongo

Inderdaad 10.4.8 op een powerbook 1.33. 12″
    Ik schakel wel veel van monitor.

Bijdrager
    Almerrrrr

Kijk even in je systeemvoorkeuren onder toetsenbord en muis /muis of daar de optie zoom met scrollbal als deze toets is ingedrukt wel is aangevinkt en of de toest daar nog op ctrl staat.

Bijdrager
    Geminis

Iemand die ik ken met een Macbook heeft het probleem dat zodra hij opgestart is, de Mac maximaal begint in te zoomen!

Je kunt dan dus ook NIKS meer doen, uitzoomen lukt met geen mogelijkheid. Volgens hem begon deze ellende met software van een Microsoft muis maar dat weet hij niet zeker.

Ook toetscombinaties, zoals zoomen in- of uitschakelen ‘alt-command-8’, reageert de Mac ook niet op. Dus eigenlijk kan hij niks meer met zijn Mac. Zelf de technische dienst van Microsoft en Macsupport konden geen oplossing hiervoor geven!

Komt iemand dit probleem bekend voor en is er nog een mogelijkheid om hieruit te komen zonder de hele boel opnieuw te moeten installeren?

Bedankt alvast!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.