7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Inzicht hoeveel uitgegeven bij iTunes

Weet iemand hoe je kan zien hoeveel je hebt uitgegeven bij de iTunes Store/App Store/Mac App Store?

Zou wel makkelijk moeten zijn want alles gaat via 1 AppleID. En ik weet dat ik history purchases kan zien maar dat schiet niet op om alles onder elkaar te berekenen want ik heb 48 pagina’s opgebouwd in 7 jaar tijd.

Bijdrager
    sciletto

Dat moet inderdaad te zien zijn want een tijd geleden kon een Apple medewerker exact zien hoeveel aankopen ik had gedaan:) dus ook het totaal bedrag lijkt me.

Bijdrager
    Shmoo

Plus al zou je al die apps afgaan die in het lijstje staan bij je aankopen dan kun je nog steeds niet zien voor hoeveel geld je deze toentertijd gekocht hebt. Ik neem aan dat je ook wel eens apps koopt wanneer ze in de aanbieding zijn dus dan kopt de prijs niet met at deze app nu kost.

Volgens mij is het vrij moeilijk te achterhalen voor jezelf. Iemand bij de klantenservice van Apple zal dit denk ik makkelijker kunnen zien dan jij zelf. Waarschijnlijk eens met die gasten bellen.

Bijdrager
    TKroon

Je kunt in je aankoopgeschiedenis van je Apple account precies zien wat je gekocht hebt en tegen welke prijs. Volgens mij is er alleen geen totaaloverzicht, maar als je alle pagina’s doorbladerd en de totalen bij elkaar optelt heb je het antwoord op je vraag.

Bijdrager
    jeroengreitemann

Er zwerven aan paar apps rond op het internet welke je i-tunes bibliotheek scannen.
    Deze kijkt dan na hoeveel de apps nu kosten en geeft je een totaaloverzicht hoeveel je in totaal de apps nu kosten en wat je dus hebt uitgegeven.

Niet 100% accuraat want sommige apps heb je misschien gratis verkregen of met korting.
    Maar heb je in ieder geval een indicatie.

Weet even niet meer hoe de app heet.

Bijdrager
    jgmkoster

Appje
    Alleen geen idee hoe nauwkeurig het tegenwoordig nog is.

Bijdrager
    Afroman

Die is niet nauwkeurig want hij checkt niet je AppleID maar slechts je iTunes-map. En bij mij niet eens de muziekjes of films of boeken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.