9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    makoe

invulveld google website[opgelost]

Hallo, als ik http://www.google.nl wil bezoeken krijg ik een heel klein invulveld te zien. Zie afbeelding.
    Ik heb de MBP al herstart, cookies verwijderd via voorkeuren, Safari opnieuw ingesteld. Maar om de een of andere reden blijft dit.
    Had het eerder in de juiste weergave. Als ik geavanceerd zoeken kies kan ik wel wat invullen.

Ander account aangemaakt en daar hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Welke browser gebruik je??? ik zie in sommige browsers namelijk wel eens 3 diagonale streepjes rechts onderin de hoek van een invulveldje, ofwel klikken en slepen is resizen…. misschien heb je hier wat aan:)

Bijdrager
    makoe

Safari onder SnowLeopard 10.6.8
    Ik heb geen driehoekje in het veld kunnen vinden. Heb overal al met de muisaanwijzer geprobeert.

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

hmm dan zou ik het niet weten… misschien is er een update?? Mijn safari doet het niet bij google in ieder geval… dus het probleem ligt denk ik wel bij jou…. ik hoop dat iemand anders de oplossing heeft:)

Je kunt een andere browser testen…. heeft die het niet zou ik gewoon gebruiksaccount/bibliotheek/safari gaan snuffelen… ik zie bij mij een bestandje form values bijvoorbeeld….. voorzichtig een bestandje verwijderen uit die map (wel bewaren mocht het mis gaan) kan geen kwaad volgens mij en biedt misschien wel de oplossing:)

Bijdrager
    Shmoo

Je moet de ballen ook tegenhouden!!!

Vast en zeker één hard shot niet tegengehouden waardoor deze het invulveld heeft geraakt en gesloopt.
    Even wachten tot morgen dan heeft Google een nieuw spel online geplaatst en is alles weer opgelost.

Bijdrager
    makoe

Ik wacht morgen even af, heb het spel niet gespeeld. Zou dat de straf zijn:) bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    makoe

geprobeerd, zonder succes. Gelukkig werkt geavanceerd zoeken wel gewoon.

Bijdrager
    makoe

@Kenn tnx voor deze tip. Mijn mac volgt de test. Dus niets mis met Safari.

Bijdrager
    makoe

Oplossing gevonden:
    Bleek onder Safari 5.0.5 te werken??
    Heb via Apple 5.1.7, laatste voor Snow Leopard, gedownload en het is opgelost.
    Allen dank voor het meedenken.
    Vind het alleen vreemd dat SoftwareUpdate dit niet gedaan heeft, deze had ik er al een paar keer op los gelaten. Nu handmatig geregeld dus.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.