13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    BVerbiest

interngeheugen.com betrouwbaar??

goedemorgen leden van de onemorething site,

zouden jullie me kunnen helpen want ik wil deze chips kopen: http://www.interngeheugen.com/prod/32590/kingston-valueram-4gb-pc2-5300-667mhz-ddr2-cl5-dimm-kit-of-2x2gb.html
    , voor mijn macbook 5de generatie.
    ik weet dat het in de macbook kan maar is deze site betrouwbaar om daar de chips te kopen???

alvast bedankt!

gr. Boudewijn

Bijdrager
    AppleStef

Als ik mij niet vergis kun je beter (als je Kingston RAM koopt) de KTA serie kopen omdat die getest worden op Mac’s.

Bijdrager
    Horloge

in het verleden hier ooit eens geheugen gekocht , zonder problemen.

Bijdrager
    BVerbiest

goedemiddag
    ik heb een betere vraag kan ik deze RAM geheugen kopen van Amazon.com kopen die andere waren geen 200 pins. bijv. deze: http://www.amazon.com/Kingston-Modules-Macbook-KTA-MB667K2-4GR/dp/B001265GI2

Bijdrager
    Hansi2124

Verplaatst van subforum One More Thing (wat enkel te maken heeft met de site) naar het subforum Laptop, aangezien het topic gaat over laptopgeheugen in tweede instantie.

Graag bij aanmaak van een nieuw topic letten in welk subforum het het beste geplaatst kan worden. Er is genoeg keus; klik dus niet per definitie op de eerste de beste mogelijkheid.

Bijdrager
    TheBigZ
    BVerbiest op 21 augustus 2011

zouden jullie me kunnen helpen want ik wil deze chips kopen: voor mijn macbook 5de generatie.

De 5de generatie MacBook is de Unibody en daar moet ander geheugen in.

Kortom: welke MB heb je precies?

Bijdrager
    silvercircle

Site is betrouwbaar. Heb er geheugen gekocht voor mijn Mac Pro.

Alles zonder problemen, paketje werd in de brievenbus gedeponeerd op een zaterdag avond als ik mij niet vergis.
    Tnt-post belt hier voor blijkbaar niet aan.

Bijdrager
    J-P-H

Al 4x geheugen gekocht. Snel en probleemloos.

Goed checken of je juiste geheugen besteld.
    Daarover kan je alle vragen stellen in de topic: Alles wat ik altijd al over geheugen wilde weten maar nooit durfde te vragen…

Bijdrager
    Gijs Raggers

Als ik snel kijk is de vijfde generatie beter bekend als de late 2008 unibody MacBook. Daar moet DDR3-1066 SO-DIMM in. Toch?!

Bijdrager
    TheBigZ

Helemaal correct, Gijs!

Bijdrager
    Gijs Raggers

Kingston valueram geeft ellende in de unibody, zie Google. Als het inderdaad om een unibody MacBook gaat zou ik het gewoon bij mycom.nl bestellen: http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Geheugen/ICIDU-SODIMM-DDR3,13334GB/302068 Nog geen 25 euro per stuk, ik zou er gelijk 8gb in stoppen. Heb er zelf goede ervaringen mee, in zowel een MacBook late 2008 als MacBook 2011. Beide werken op 1333mhz ram.

Bijdrager
    BVerbiest

ik heb niet de late de eerdere de plastic macbook.

Bijdrager
    TheBigZ
    BVerbiest op 21 augustus 2011

ik heb een betere vraag kan ik deze RAM geheugen kopen van Amazon.com kopen die andere waren geen 200 pins. bijv. deze:

Ja dat kan. Of koop ze bij een van deze webshops.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.