10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMoritz

Internetwinkel

Wie weet een goede (=werkende) oplossing voor het aanmaken van een webwinkel?
    Ik heb diverse franchiseplatforms geprobeerd maar geen daarvan werkt op een Mac.:(
    Overstappen op Windows vind ik op dit moment nog een stap te ver. Programmeren kan ik niet…

MacMoritz

Bijdrager
    ATT

Vraag het eens aan de admins hier :wink:

Bijdrager
    iSander

Zoek eens op “zencard” of zo. Die hebben kant en klare phptemplates. Vind je wel op soundforge denk ik…

Greetz

Bijdrager
    rburgt

http://www.oscommerce.com/ zou goed moeten zijn, ik heb er zelf geen ervaring mee want ik maak alles zelf…

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Mocht je GoLive gebruiken, dan is dit:

http://www.thetemplatestore.com/golivetemplates.asp

misschien wat?

Bijdrager
    MacMoritz

Bedankt voor alle reacties. Jammer is alleen dat ook al deze suggesties niet geschikt zijn voor Apple Macintosh.

MacMoritz

Bijdrager
    rburgt
    ”MacMoritz”

Bedankt voor alle reacties. Jammer is alleen dat ook al deze suggesties niet geschikt zijn voor Apple Macintosh.

MacMoritz

Waarom zou het niet werken op een apple, het meeste is gewoon cross platform hoor…

Bijdrager
    MacMoritz

Waarom zou het niet werken op een apple, het meeste is gewoon cross platform hoor…

Helaas: alleen Windows, Linux en geen Mac. Geen van de aanbieders zegt Mac te ondersteunen.
    Naar maar waar.

Bijdrager
    rburgt
    ”MacMoritz”

Helaas: alleen Windows, Linux en geen Mac. Geen van de aanbieders zegt Mac te ondersteunen.
    Naar maar waar.

van de frontpage op osCommerce.com

With no restrictions or special requirements, osCommerce is able to run on any PHP enabled web server, on any environment that PHP and MySQL supports, which includes Linux, Solaris, BSD, Mac OS X, and Microsoft Windows environments.

Bijdrager
    MacMoritz

Uit het bericht waarmee ik dit draadje opende:

Programmeren kan ik niet…

Met OsCommerce ontkom je daar niet aan heeft men mij verzekerd.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.