10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    jonathanc_

Internetverbruik iPhone

Hoi allemaal,

In Belgie is het internet zeer duur, zeker als het om mobiel internet gaat!
    Nu is mijn vraag of iemand een handig tooltje weet om wat te bezuinigen op internet verbruik
    elke app vraag internet en met multitasking moet je voortdurend internetverbinding hebben. Je kan natuurlijk de app uitschakelen maar dat vergeet ik altIijd!

Grtz Jonathan

Bijdrager
    iep

Onder Algemeen > Netwerk staat een schuif voor Mobiele data. Als je die omhaalt kun je geen data meer versturen. Wellicht dat dat nog de moeite waard is. Er zijn wel apps die je dataverbruik bijhouden en je een alarm geven als je de door jou opgegeven limiet bereikt. Dan weet je dat je die schuif kunt omhalen om extra kosten te voorkomen.

De app die jij zou willen hebben moet ingrijpen op het systeem en dat mag niet dus zul je moeten jailbreaken. In de jailbreak scene zal er vast wel zo’n app zijn maar die weet ik zo gauw niet.

Bijdrager
    boerke

Ik denk dat je je doel voorbijschiet als je wel een smartphone wil, maar
    geen internetgebruik…die 2 zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.

En kom op zeg, zelfs in België moet je voor 10-15 euro prima een internet abo vinden.
    Normaal internetgebruik op de iphone zal de 100mb per maand niet te boven komen,
    (niet teveel u-tuben)

bv mobilevikings classic… 15 euro prepaid 2 GB data + bellen

zelfs in NL zal je goed moeten zoeken voor eenzelfde aanbieding.

Bijdrager
    Nickalicious

Een smartphone zonder internet is als een auto zonder benzine ;-).

Bijdrager
    boerke

En geen wegenwacht-abo, en je portemonnee vergeten!

Bijdrager
    MacAanZee

Ik gebruik bijna nooit YouTube op mijn iPhone, wel veel internet, email en chatprogramma’s en zit gemiddeld per maand toch op een gebruik van ongeveer 1Gb

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zit na een jaar aan 2 Gb.

Bijdrager
    Chorro

Nu 2 maanden een iPhone 4, Youtube gebruik ik nog wel eens. Voor de rest mail, msn, Safari en sommige games die internetverbinding vragen; Net geen 500 MB in 2 maanden.

Bijdrager
    Rik de Belg

Maar al bij al leuke commentaar,
    maar geen antwoord op de vraag van Jonathan.
    En ik ben ook wel geïnteresseerd in dergelijke app.

Bijdrager
    jonathanc_

Dank je Rik!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.