4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    kino

Internetverbinding delen: het lukt me niet…

Help!
    Ik heb een Mac mini – die via ethernet is verbonden met een adsl-modem. Internet werkt goed.
    Ik zou graag de internetverbinding willen delen, via Airport, en dus op mijn Macbook ook kunnen internetten. Is dit mogelijk?
    Ik heb alles geprobeerd, maar ik krijg steeds op de Macbook “Time-out bij verbinding”. Gekmakend…
    Alle hulp is welkom.

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat is een bekend probleem met het Wi-Fi van bepaalde MacBooks, ik zelf heb er helaas ook wel eens last van. Soms werkt het na een paar minuten weer, soms duurt het een dag en soms moet ik mijn Mac helemaal rebooten voor het weer werkt. Heel erg irritant.

Er zijn meer mensen met het probleem, maar ik heb er nog geen echte oplossing voor kunnen vinden:sad:

Bijdrager
    Oppie

Dus in de Mac mini zit een AirPort kaart?
    Welke OS versie zit erop?

Bijdrager
    kino

Geen idee…
    Mac mini’s hebben toch altijd Airport?
    In elk geval: de Airport Express meegenomen naar een ander huis, daar aangesloten en…zonder enig probleem direct verbinding. Streamen via iTunes ook probleemloos. Ik moet er wel bij zeggen dat in dat huis een draadloos modem staat. Nu ben ik er nog niet achter waarom ik de Airport Express niet aan de praat krijg.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.