6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Internetten op iPhone met vodafone blox

Is het mogelijk om met een vodafone abbonement te internetten?
    Bij vodafone kun je wel kiezen voor blox, dat kost 9,50 per maand en onbeperkt internet. Echter staat de iPhone ( doh ) er niet bij. En handmatig kan ik de instellingen niet vinden.
    Ik heb ook vodafone gebeld en die zeggen dat het niet gaat:x

Weet iemand hier meer over? En wat de instellingen zijn?

Marco

Bijdrager
    moriz

Geen probleem. Voer in Settings/network voor Edge in:
    live.vodafone.com en login en wachtwoord beiden ‘vodafone’…

Verwacht niet teveel snelheid!!! Succes!

Inactief
    Anoniem

ey het werkt:) het is idd heel erg traag. Heb nog 2 vraagjes:

– Als je safari wegklikt door op de menu te klikken. Laad de pagina dan door, of stopt het echt. Zodat ik dalijk niet een toren hoge rekening krijg.
    – Als ik een vodafone blox pak. Krijg ik dan nieuwe instellingen of kan ik gewoon blijven inloggen met wat je net zei? En kan ik dan wel sneller internet verwachten?

Inactief
    Anoniem

Nee het zal niet sneller worden. De iPhone kan niet sneller in Nederland.

Inactief
    Anoniem

das erg jammer. Het is nogal traag. Gaan de kosten van het internetten van je totale bestedingstegoed af? Of komt het naast je bestedingstegoed?

Bijdrager
    moriz

als je van plan bent vaak gebruik te maken van deze verbinding neem dan zeker die blox… Hoef je je niet druk te maken over limieten… Anders raad ik je aan Edge handmatig aan/uit te zetten, door bijv servernaam incorrect te maken. Zo voorkom je ongewenst dataverkeer… Volgens mij bestaat daar ook een app voor maar daar heb ik geen ervaring mee…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.