30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:
    Bijdrager
    HakanB

Internetradiozenders op je iPhone beluisteren?

Beste mensen,

Ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een iPhone 3G, gekocht bij de Tmobile shop. Graag zou ik naar een aantal radiozenders willen luisteren op mijn iPhone, dezelfde radiozenders die ik op mijn MacBook in mijn RealPlayer favorieten heb staan. Het zijn met name de volgende 2:

Radyo Mydonose: http://mydonose.radyolarburada.com:5255/listen.pls

Power Türk FM: mms://xiphias.vargonen.net/PowerTurk

Hoe moet ik dit aanpakken beste mensen? Ik hoop dat het mogelijk is, omdat het twee radiozenders zijn waar ik vaak naar luister. Het zou dus geweldig zijn als dat ook kan voor de iPhone.
    Alvast bedankt voor jullie hulp, met vriendelijke groeten van Hakan. :)

Bijdrager
    iJeroen

Dit is niet mogelijk met de iPhone zelf, dan zou je eens in de App Store moeten gaan kijken…

Bijdrager
    japser909

samsung spreek ijzert ? 8)

Bijdrager
    TRML

Koop even “Tuner” op de appstore en klaar ban je :)

Bijdrager
    HakanB
    ”japser909″

Wablieft?

”TRML”

Ik heb geen iTunes store account, kan het niet op een andere en een wat makkelijkere manier..

Bijdrager
    iJeroen
    ”HakanB”
    ”japser909″

Wablieft?

Ik begreep er ook geen zak van :wink:

Bijdrager
    HakanB

is er zoiets als Flip4Mac voor de iPhone?

Bijdrager
    iJeroen
    ”TRML”

Ik heb geen iTunes store account, kan het niet op een andere manier..[/quote]
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1611273#1611273

Bijdrager
    HakanB
    ”iJeroen”
    ”TRML”

Ik heb geen iTunes store account, kan het niet op een andere manier..

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1611273#1611273

LOL.. :mrgreen:

Bijdrager
    HakanB

Heeft iemand van jullie Tuner, zo ja kan je even voor mij testen of die 2 links uit de openingspost werken.. Als dat het geval is ga ik die Tuner misschien wel aanschaffen (als het niet anders kan)… :?

Bijdrager
    iJeroen

Wat lol? Werkt toch?

Bijdrager
    HakanB
    ”iJeroen”

Wat lol? Werkt toch?

hmm.. als het geen grap is ga ik het even proberen.. :D

EDIT; dit is toch basically gewoon een Amerikaanse iTunes Store account aanmaken..?

Bijdrager
    iJeroen
    ”HakanB”
    ”iJeroen”

Wat lol? Werkt toch?

Haha, is geen grap… ik heb ’t zo ook gedaan en werkt super voor alle gratis dingen…

Bijdrager
    HakanB
    ”iJeroen”
    ”HakanB”
    ”iJeroen”

Wat lol? Werkt toch?

Haha, is geen grap… ik heb ’t zo ook gedaan en werkt super voor alle gratis dingen…

alleen dat Tuner gedoe is niet gratis, tenzij je daar ook een oplossing voor hebt?.. :wink:

Bijdrager
    iJeroen

Ho, zie net dat Tuner niet gratis is… dan werkt ’t niet…

Bijdrager
    iJeroen
    ”HakanB”
    ”iJeroen”
    ”HakanB”
    ”iJeroen”

Wat lol? Werkt toch?

alleen dat Tuner gedoe is niet gratis, tenzij je daar ook een oplossing voor hebt?.. :wink:

Nee, inderdaad… ik zal even zoeken of er een mogelijkheid voor is…

Bijdrager
    HakanB
    ”iJeroen”

I said so.. :D

Bijdrager
    HakanB

een van die 2 radiolinks uit de openingspost is een .pls die zou in iTunes/iPod mogelijk kunnen werken (nog niet geprobeerd), maar dan zou ik ook graag voor de radio met de mms:// link nog een oplossing moeten vinden.. :?

Bijdrager
    iJeroen
    ”HakanB”
    ”iJeroen”

I said so.. :D

Jij was net iets eerder… :wink:

Bijdrager
    TRML

Beetje raar, je kan wel een iPhone kopen maar geen “Tuner” voor wat kost het nu eigelijk € 4,99 in vergelijking met de kosten voor een iPhone :wink:

Bijdrager
    junjur

de oplossing is dat je een gift card koopt bij een apple store. Dan kun je snel een account aanmaken bij de Store en met het krediet wat je gekocht hebt dat Tuner programmaatje aankopen.

Geen CC nodig, maar het gaat je dus wel geld kosten. Ik weet niet of Tuner ook die twee zenders die jij noemt ondersteunt, maar Tuner ondersteunt sowieso die PLS en verder M3U, zoals je ongetwijfeld zelf al op de product page gelezen had.

Bijdrager
    HakanB
    ”TRML”

Beetje raar, je kan wel een iPhone kopen maar geen “Tuner” voor wat kost het nu eigelijk € 4,99 in vergelijking met de kosten voor een iPhone :wink:

ik zou het wel kunnen kopen, maar ik heb geen zin in die account en toestanden, bovendien heb ik geen kredietkaart. :wink:
    daarnaast, wie garandeert mij dat die 2 zenders uit de openingspost ook daadwerkelijk werken met Tuner.. straks heb ik het programmatje voor lucht gekocht.

Bijdrager
    HakanB
    ”junjur”

de oplossing is dat je een gift card koopt bij een apple store. Dan kun je snel een account aanmaken bij de Store en met het krediet wat je gekocht hebt dat Tuner programmaatje aankopen.

Geen CC nodig, maar het gaat je dus wel geld kosten. Ik weet niet of Tuner ook die twee zenders die jij noemt ondersteunt, maar Tuner ondersteunt sowieso die PLS en verder M3U, zoals je ongetwijfeld zelf al op de product page gelezen had.

mms zeker niet? :oops:

Bijdrager
    junjur

die ene doet het dus sowieso. Een gratis manier is misschien om de iPhone te jailbreaken en daar een goeie applicatie uit te zoeken. Ik weet zo snel niet wat voor applicatie. Mijn iPhone (1G) is wel geactiveerd maar ik kan niet meer bij Cydia en Installer (geen behoefte aan) dus ik kan het even niet voor je checken.

Misschien dat er daar wel een gratis programma te vinden is, maar ik zou geen gekloot willen met installer etc. als je het ook voor 5 euro gewoon voor elkaar kunt krijgen.

Bijdrager
    junjur

ik heb een thread gevonden op macrumors die een (ingewikkelde) oplossing heeft voor je probleem.

En ipv het 5 euro programmaatje kun je beter fstream gebruiken. Het is gratis en in het Frans en Engels, en ondersteund als het goed is dezelfde formaten. Bespaar je dus sowieso die 5 euro en kun je die ene stream luisteren.

De manier in de thread gaat over de MMS streams beschikbaar maken in een ander formaat door een computer (die dus aan moet blijven staan) het on the fly om te laten zetten. Het werkt volgens de gebruikers goed.

Wat ik nog wel even kwijt wil, had je toevallig al gegoogled op mms radio stream iphone?

Bijdrager
    HakanB
    ”junjur”

ik heb een thread gevonden op macrumors die een (ingewikkelde) oplossing heeft voor je probleem.

En ipv het 5 euro programmaatje kun je beter fstream gebruiken. Het is gratis en in het Frans en Engels, en ondersteund als het goed is dezelfde formaten. Bespaar je dus sowieso die 5 euro en kun je die ene stream luisteren.

De manier in de thread gaat over de MMS streams beschikbaar maken in een ander formaat door een computer (die dus aan moet blijven staan) het on the fly om te laten zetten. Het werkt volgens de gebruikers goed.

Wat ik nog wel even kwijt wil, had je toevallig al gegoogled op mms radio stream iphone?

Dank je wel voor al je hulp ik ga er gelijk naar kijken..

Ik had wel gegoogled op mms iPhone, maar dan krijg je een ander soort MMS, je weet wel die geavanceerde versie van SMS met pictures e.d.

Bijdrager
    junjur

haha, ja daar was ik idd ook al op gestuit :) die optie die ze in die macrumors thread aandragen lijkt me niet echt je van het… beetje te ingewikkeld wat mij betreft voor een radiostation. Maarja, kijken of jij het belangrijk genoeg vind. In elk geval kun je die ene stream gewoon vrijelijk luisteren. Ik zou niet weten wat voor radiostream ik je nu net aan geholpen heb, maar het is vast leuk als je het verstaan kunt. :wink:

Bijdrager
    HakanB
    ”junjur”

haha, ja daar was ik idd ook al op gestuit :) die optie die ze in die macrumors thread aandragen lijkt me niet echt je van het… beetje te ingewikkeld wat mij betreft voor een radiostation. Maarja, kijken of jij het belangrijk genoeg vind. In elk geval kun je die ene stream gewoon vrijelijk luisteren. Ik zou niet weten wat voor radiostream ik je nu net aan geholpen heb, maar het is vast leuk als je het verstaan kunt. :wink:

bedoel je die optie met Winamp op de eerste pagina?..:mrgreen:
    ik ga denk ik fstream uitproberen, wordt gelijk mijn eerste app van de iTunes Store.. :D
    eerst eens even kijken of ik het voor elkaar krijg om een Amerikaanse iTunes Store account aan te maken.

Bijdrager
    junjur

ja bedoelde die met winamp… haha… nouja laat maar weten of alles een beetje gelukt is!

Bijdrager
    Pretorian
    ”HakanB”
    ”japser909″

Wablieft?

”TRML”

Ik heb geen iTunes store account, kan het niet op een andere en een wat makkelijkere manier..

en makkelijker manier? ik ben benieuwd naar degene die dat bedenkt.
    Wat is nou het probleem, je geeft je gegevens op en kiest voor een betalingsoptie. Dat wil nog niet zeggen dat je ooit wat koopt. Ik heb al meer dan een jaar een account en nog nooit iets gekocht. Ik zie het probleem niet.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.